2026 року Volkswagen випустить повністю електричну версію культового GTI, але з несподіваним поворотом. За даними Auto Motor und Sport, Volkswagen ID.3 GTI 2026 отримає привід на задню вісь замість характерної та й взагалі більшої частини модельного ряду бренду передньопривідного компонування. Потужність становитиме 335 к.с. — всього на 13 «коней» більше, ніж у поточного топового GTX, але інженери обіцяють набагато азартнішу керованість за рахунок допрацьованої підвіски.
Спочатку електричний GTI не планували – ідея з’явилася після перенесення дев’ятого покоління Golf на 2030 рік. Щоб заповнити паузу, Volkswagen вирішив зробити глибокий рестайлінг ID.3 з гарячою версією в лінійці. До речі, це не перша спроба — раніше компанія показувала концепт ID. GTI на базі ID.2, але в серію спочатку піде саме більша модель.
Звичайна версія ID.2 вийде в Німеччині вже наступного року за ціною від 25 тисяч євро. А ось за GTI-версію ID.3 доведеться викласти більше 47 тисяч євро – дорожче за актуальний GTX. Для порівняння: за ці гроші можна купити два Golf GTI останнього покоління у тій же Німеччині.
Електричний GTI – це виклик традиціям. Замість фірмового гарчання двигуна – тихий розгін, замість переднього приводу – задні колеса. Шанувальникам марки доведеться непросто, але Volkswagen явно розраховує на нову аудиторію. Головне питання — чи збереже ID.3 GTI той самий драйв, за який полюбляють гарячі моделі.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment