2026 року Volkswagen випустить повністю електричну версію культового GTI, але з несподіваним поворотом. За даними Auto Motor und Sport, Volkswagen ID.3 GTI 2026 отримає привід на задню вісь замість характерної та й взагалі більшої частини модельного ряду бренду передньопривідного компонування. Потужність становитиме 335 к.с. — всього на 13 «коней» більше, ніж у поточного топового GTX, але інженери обіцяють набагато азартнішу керованість за рахунок допрацьованої підвіски.
Спочатку електричний GTI не планували – ідея з’явилася після перенесення дев’ятого покоління Golf на 2030 рік. Щоб заповнити паузу, Volkswagen вирішив зробити глибокий рестайлінг ID.3 з гарячою версією в лінійці. До речі, це не перша спроба — раніше компанія показувала концепт ID. GTI на базі ID.2, але в серію спочатку піде саме більша модель.
Звичайна версія ID.2 вийде в Німеччині вже наступного року за ціною від 25 тисяч євро. А ось за GTI-версію ID.3 доведеться викласти більше 47 тисяч євро – дорожче за актуальний GTX. Для порівняння: за ці гроші можна купити два Golf GTI останнього покоління у тій же Німеччині.
Електричний GTI – це виклик традиціям. Замість фірмового гарчання двигуна – тихий розгін, замість переднього приводу – задні колеса. Шанувальникам марки доведеться непросто, але Volkswagen явно розраховує на нову аудиторію. Головне питання — чи збереже ID.3 GTI той самий драйв, за який полюбляють гарячі моделі.
Коли людина обирає автомобіль, одним із найважливіших критеріїв є його надійність. Адже мало хто хоче…
В Україні з 1 липня 2025 року вступають у дію оновлені правила проходження технічного огляду…
Компанія Mercedes-Benz оголосила про добровільне відкликання деяких своїх моделей після внутрішніх перевірок якості. Згідно з…
У рамках свого нещодавнього інтерв'ю, генеральний директор німецького автовиробника Гернот Дьольнер заявив, що він поки…
Австралійський підрозділ компанії Audi анонсував спеціальну версію S Line Edition одразу для трьох моделей: хетбечека…
На трасах часто зустрічаються знаки, які зобов'язують водія знизити швидкість руху. Однак не всі автомобілісти…
Leave a Comment