Колишній ведучий культових шоу Top Gear та The Grand Tour Джеремі Кларксон, який має вражаючий автопарк із найдинамічніших авто різних епох, неодноразово стикався з неприємними ситуаціями, попри свій величезний досвід тестування машин.
Однією з таких історій він поділився ще у 2005 році у колонці для Sunday Times. За словами Кларксона, він давно мріяв стати власником легендарного Ford GT40, і коли у 2003 році компанія анонсувала обмежену серію цієї моделі, телеведучий без вагань оформив замовлення.
Автомобіль справляв враження — ефектний зовнішній вигляд, потужний 5,4-літровий двигун. Проте проблеми почалися майже одразу після першої поїздки.
Ледь виїхавши зі студії Top Gear, Кларксон зіткнувся із збоями іммобілайзера. Ford оперативно забрав машину і відремонтував її за ніч, але несправність так і не зникла.
Під час експлуатації йому доводилося постійно відповідати на дзвінки зі служби безпеки, пояснюючи, що автомобіль не викрали. Згодом на панелі приладів почали спалахувати тривожні сигнали.
У сервісі Ford припустили, що проблема криється у системі керування двигуном. Машину знову відправили на ремонт, але після повернення несправності не припинилися.
Врешті-решт Кларксон звернувся з вимогою повернути йому гроші. Ford оперативно вирішив ситуацію — на рахунок ведучого надійшло 126 тисяч фунтів стерлінгів (приблизно 7 мільйонів гривень), а спеціальний співробітник компанії забрав проблемний автомобіль. При цьому він, неофіційно, зізнався Кларксону: подібні проблеми виникали у всіх власників цієї моделі.
«Ось так. Мрія. Два роки очікування», — з іронією підсумував Кларксон.
Експерт пояснив, що реакція на алкоголь у водіїв є індивідуальною і залежить від багатьох факторів…
Економія палива стає дедалі важливішою для українських водіїв. У умовах зростання цін на бензин, нестабільності…
Toyota Land Cruiser, який довгі роки асоціювався з потужними бензиновими та дизельними двигунами, готується повністю…
На ринку уживаних авто в нашій країні часто трапляються машини, які тривалий час відпрацювали у…
Коли мова заходить про надійність, японський автопром уже давно став символом цього слова. Прості та…
У 2023 році Tesla оновила електроседан Model 3, відмовившись від традиційних важелів-поворотників на користь сенсорних…
Leave a Comment