Колишній ведучий культових шоу Top Gear та The Grand Tour Джеремі Кларксон, який має вражаючий автопарк із найдинамічніших авто різних епох, неодноразово стикався з неприємними ситуаціями, попри свій величезний досвід тестування машин.
Однією з таких історій він поділився ще у 2005 році у колонці для Sunday Times. За словами Кларксона, він давно мріяв стати власником легендарного Ford GT40, і коли у 2003 році компанія анонсувала обмежену серію цієї моделі, телеведучий без вагань оформив замовлення.
Автомобіль справляв враження — ефектний зовнішній вигляд, потужний 5,4-літровий двигун. Проте проблеми почалися майже одразу після першої поїздки.
Ледь виїхавши зі студії Top Gear, Кларксон зіткнувся із збоями іммобілайзера. Ford оперативно забрав машину і відремонтував її за ніч, але несправність так і не зникла.
Під час експлуатації йому доводилося постійно відповідати на дзвінки зі служби безпеки, пояснюючи, що автомобіль не викрали. Згодом на панелі приладів почали спалахувати тривожні сигнали.
У сервісі Ford припустили, що проблема криється у системі керування двигуном. Машину знову відправили на ремонт, але після повернення несправності не припинилися.
Врешті-решт Кларксон звернувся з вимогою повернути йому гроші. Ford оперативно вирішив ситуацію — на рахунок ведучого надійшло 126 тисяч фунтів стерлінгів (приблизно 7 мільйонів гривень), а спеціальний співробітник компанії забрав проблемний автомобіль. При цьому він, неофіційно, зізнався Кларксону: подібні проблеми виникали у всіх власників цієї моделі.
«Ось так. Мрія. Два роки очікування», — з іронією підсумував Кларксон.
Jeep готує серйозне оновлення свого компактного кросовера Compass, що перебуває на ринку з 2006 року.…
BMW готує масштабні зміни для найкомпактнішої моделі у своїй лінійці. У 2028 році на ринок…
Ще десять років тому важко було уявити, що великі позашляховики стануть не лише витривалими, а…
Nissan Juke першого покоління, який випускався з 2010 по 2019 рік, став одним із найбільш…
За даними нового опитування Gallup, яке проаналізували наші журналісти, у 2025 році інтерес американців до…
Європейський Союз готується до введення нових вимог для технічного контролю дизельних автомобілів, особливо тих, що…
Leave a Comment