Авто

Джеремі Кларксон розповів про автомобіль, про покупку якого він дуже пошкодував

Share

Колишній ведучий культових шоу Top Gear та The Grand Tour Джеремі Кларксон, який має вражаючий автопарк із найдинамічніших авто різних епох, неодноразово стикався з неприємними ситуаціями, попри свій величезний досвід тестування машин.

Однією з таких історій він поділився ще у 2005 році у колонці для Sunday Times. За словами Кларксона, він давно мріяв стати власником легендарного Ford GT40, і коли у 2003 році компанія анонсувала обмежену серію цієї моделі, телеведучий без вагань оформив замовлення.

Автомобіль справляв враження — ефектний зовнішній вигляд, потужний 5,4-літровий двигун. Проте проблеми почалися майже одразу після першої поїздки.

Ледь виїхавши зі студії Top Gear, Кларксон зіткнувся із збоями іммобілайзера. Ford оперативно забрав машину і відремонтував її за ніч, але несправність так і не зникла.

Ford GT 40, яким раніше володів Джеремі Кларксон

Під час експлуатації йому доводилося постійно відповідати на дзвінки зі служби безпеки, пояснюючи, що автомобіль не викрали. Згодом на панелі приладів почали спалахувати тривожні сигнали.

У сервісі Ford припустили, що проблема криється у системі керування двигуном. Машину знову відправили на ремонт, але після повернення несправності не припинилися.

Врешті-решт Кларксон звернувся з вимогою повернути йому гроші. Ford оперативно вирішив ситуацію — на рахунок ведучого надійшло 126 тисяч фунтів стерлінгів (приблизно 7 мільйонів гривень), а спеціальний співробітник компанії забрав проблемний автомобіль. При цьому він, неофіційно, зізнався Кларксону: подібні проблеми виникали у всіх власників цієї моделі.

«Ось так. Мрія. Два роки очікування», — з іронією підсумував Кларксон.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Jeep Compass показаний на перших неофіційних зображеннях

Jeep готує серйозне оновлення свого компактного кросовера Compass, що перебуває на ринку з 2006 року.…

29.04.2025

BMW повертає задній привід в електрокар BMW i1

BMW готує масштабні зміни для найкомпактнішої моделі у своїй лінійці. У 2028 році на ринок…

28.04.2025

Топ-7 найпотужніших кросоверів із двигунами понад 500 к.с.

Ще десять років тому важко було уявити, що великі позашляховики стануть не лише витривалими, а…

28.04.2025

Названо переваги й недоліки Nissan Juke першого покоління

Nissan Juke першого покоління, який випускався з 2010 по 2019 рік, став одним із найбільш…

28.04.2025

Попит на електромобілі в США стрімко знижується

За даними нового опитування Gallup, яке проаналізували наші журналісти, у 2025 році інтерес американців до…

28.04.2025

Ціни на вживані дизельні авто в Україні знизяться1

Європейський Союз готується до введення нових вимог для технічного контролю дизельних автомобілів, особливо тих, що…

28.04.2025