Багато автомобілістів упевнені, що рух за вантажівками на трасі дозволяє заощадити пальне. Проте представник поліції у розмові вказав на небезпечні недоліки цієї практики.
Справді, прямування за фурою може знизити витрату палива завдяки створенню зони зниженого повітряного опору. Це може спричинити економію до 30% палива. Але для досягнення таких результатів необхідно знаходитись дуже близько до вантажівки, що значно збільшує ризик аварії. Надто близька відстань також обмежує огляд водія та створює проблеми при зміні дорожніх умов або появі несподіваних перешкод.
Крім того, існує ризик пошкодження скла та кузова автомобіля через дрібне каміння, що викидається з-під коліс вантажівки. У дощову погоду ситуація стає ще складнішою: бруд і вода погіршують видимість і збільшують ймовірність пошкоджень. Не всі водії ретельно стежать за безпекою вантажу у відкритих кузовах.
Вантажівки можуть виділяти багато вихлопних газів, створюючи димову завісу і погіршуючи видимість на дорозі. Це може стати причиною ДТП і є додатковою небезпекою для всіх учасників руху.
Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…
Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…
Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…
Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…
Toyota у травні представила нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітно оновлений зовнішній вигляд і…
В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…
Leave a Comment