Автомобільний експерт поділився критичним поглядом на недоліки п’ятого покоління кросовера Kia Sportage. За його словами, нова генерація отримала більший кузов, що позитивно позначилося на просторі в салоні та місткості багажника. Втім, як зазначає експерт, виробник міг би не економити на оздобленні: пластик на бокових стінках багажного відсіку швидко зношується, як це вже траплялося з попередніми поколіннями.
Навіть у базовій комплектації встановлено екран, який нагадує електронний годинник — виглядає цікаво, але користуватись ним не надто зручно. Передні сидіння комфортні, хоча й мають надто м’яку набивку, що може бути незручним під час тривалих поїздок.
Щодо підвіски, то вона демонструє жорстку роботу на нерівностях, особливо на вибоїнах. Динаміка також не вражає: розгін до 100 км/год триває майже 12 секунд, а при обгонах водій відчуває нестачу потужності. Це, своєю чергою, негативно впливає й на витрату пального, яка сягає 12–13 літрів на 100 км.
Окремо експерт згадав про Hyundai Tucson третього покоління. За його словами, проблемними є моделі з турбованими двигунами та роботизованими коробками передач, які до того ж коштують дорого. Натомість він радить обирати атмосферну версію з мотором G4NA об’ємом 2.0 літра (150 к.с.) — у поєднанні з «механікою» або «автоматом». Такі комплектації здатні без серйозних проблем пройти понад 250 тисяч кілометрів.
Німецький автовиробник вирішив не відставати від Tesla та представив нову, більш доступну версію електричного Mercedes-Benz…
Як доглядати автомобіль під час простою - питання, яке хвилювало водіїв у всі часи. Раніше…
Глава Peugeot пояснив, що повільні продажі електромобілів у компанії пов'язані з високою популярністю бренду в…
Компанія Land Rover розширює лінійку Defender, готуючи абсолютно нову модель - компактний електричний позашляховик, який…
Ferrari оголосила плани випустити 20 нових моделей до 2030 року, включаючи перший електромобіль Elettrica та…
На початку листопада на китайському ринку відбудеться прем’єра BMW M3 2025 Travel Edition – універсала,…
Leave a Comment