Автомобільний експерт поділився критичним поглядом на недоліки п’ятого покоління кросовера Kia Sportage. За його словами, нова генерація отримала більший кузов, що позитивно позначилося на просторі в салоні та місткості багажника. Втім, як зазначає експерт, виробник міг би не економити на оздобленні: пластик на бокових стінках багажного відсіку швидко зношується, як це вже траплялося з попередніми поколіннями.
Навіть у базовій комплектації встановлено екран, який нагадує електронний годинник — виглядає цікаво, але користуватись ним не надто зручно. Передні сидіння комфортні, хоча й мають надто м’яку набивку, що може бути незручним під час тривалих поїздок.
Щодо підвіски, то вона демонструє жорстку роботу на нерівностях, особливо на вибоїнах. Динаміка також не вражає: розгін до 100 км/год триває майже 12 секунд, а при обгонах водій відчуває нестачу потужності. Це, своєю чергою, негативно впливає й на витрату пального, яка сягає 12–13 літрів на 100 км.
Окремо експерт згадав про Hyundai Tucson третього покоління. За його словами, проблемними є моделі з турбованими двигунами та роботизованими коробками передач, які до того ж коштують дорого. Натомість він радить обирати атмосферну версію з мотором G4NA об’ємом 2.0 літра (150 к.с.) — у поєднанні з «механікою» або «автоматом». Такі комплектації здатні без серйозних проблем пройти понад 250 тисяч кілометрів.