У Volkswagen Group тривають зміни: більшість брендів переходять на гібриди та відмовляються від дизеля, але Skoda не поспішає. Компанія зберігатиме дизельні двигуни, поки це дозволяє законодавство ЄС. Особливо це важливо для корпоративних автопарків, зокрема в Німеччині, де дизель залишається популярним. У 2024 році сім із десяти автівок, проданих у цю сферу, були Skoda — переважно Octavia та Enyaq.
Хоча VW активно розвиває електрифікацію, нові плагін-гібриди ще досить дорогі. Skoda вважає дизель кращим варіантом для бізнесу. Водночас компанія просуває електромобілі Enyaq, Elroq та гібридні Superb і Kodiaq із запасом ходу понад 100 км. У Skoda впевнені, що дизель залишатиметься актуальним завдяки своїй ефективності, а завдяки новим технологіям зможе відповідати стандарту Євро 7.
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…
Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…
Leave a Comment