У Volkswagen Group тривають зміни: більшість брендів переходять на гібриди та відмовляються від дизеля, але Skoda не поспішає. Компанія зберігатиме дизельні двигуни, поки це дозволяє законодавство ЄС. Особливо це важливо для корпоративних автопарків, зокрема в Німеччині, де дизель залишається популярним. У 2024 році сім із десяти автівок, проданих у цю сферу, були Skoda — переважно Octavia та Enyaq.
Хоча VW активно розвиває електрифікацію, нові плагін-гібриди ще досить дорогі. Skoda вважає дизель кращим варіантом для бізнесу. Водночас компанія просуває електромобілі Enyaq, Elroq та гібридні Superb і Kodiaq із запасом ходу понад 100 км. У Skoda впевнені, що дизель залишатиметься актуальним завдяки своїй ефективності, а завдяки новим технологіям зможе відповідати стандарту Євро 7.
В останні дні в автомобільному світі знову заговорили про майбутні новинки Tesla. Голова ради директорів…
Зима для автомобіля — справжнє випробування, і підготуватися до неї потрібно заздалегідь, щоб не зіткнутися…
Від моменту появи у продажу багато хто припускав, що з часом новий пікап Tesla Cybertruck…
Нещодавно в мережі з'явилися перші фотографії прототипів найпотужнішої версії нового кросовера BMW iX3, що дало…
Останніми роками автовиробники буквально захопилися сенсорними екранами, поступово витісняючи з інтер'єрів автомобілів звичні кнопки та…
27 серпня 2025 року адміністративний суд розглянув справу №441/724/25 і встановив, що інспектор поліції вимірював…
Leave a Comment