У Volkswagen Group тривають зміни: більшість брендів переходять на гібриди та відмовляються від дизеля, але Skoda не поспішає. Компанія зберігатиме дизельні двигуни, поки це дозволяє законодавство ЄС. Особливо це важливо для корпоративних автопарків, зокрема в Німеччині, де дизель залишається популярним. У 2024 році сім із десяти автівок, проданих у цю сферу, були Skoda — переважно Octavia та Enyaq.
Хоча VW активно розвиває електрифікацію, нові плагін-гібриди ще досить дорогі. Skoda вважає дизель кращим варіантом для бізнесу. Водночас компанія просуває електромобілі Enyaq, Elroq та гібридні Superb і Kodiaq із запасом ходу понад 100 км. У Skoda впевнені, що дизель залишатиметься актуальним завдяки своїй ефективності, а завдяки новим технологіям зможе відповідати стандарту Євро 7.
2025 рік став невдалим для ринку електромобілів, адже середня ціна на них знизилася на 13%,…
З 1 травня в Україні набирають чинності жорсткіші покарання для водіїв, які керують автомобілем у…
Нещодавно компанія Nissan виклала у відкритий доступ зображення нових автомобілів, які мають з'явитися у продажу…
Відеореєстратор давно став незамінним пристроєм для водіїв: він фіксує всі події на дорозі, а запис…
Кодекс України про адміністративні правопорушення не містить чіткого переліку малозначних порушень, але практика показує: якщо…
З 1 травня 2025 року в Україні набирає чинності нова норма для автозаправних станцій, яка…
Leave a Comment