На сучасному авторинку переважають автомобілі з переднім або повним приводом, хоча моделі із заднім приводом все ще продовжують випускати. Повний привід зазвичай встановлюють на кросовери, позашляховики та преміальні автомобілі, тоді як задній привід частіше зустрічається серед моделей середнього класу.
Однією з головних причин, чому варто обережно ставитися до вибору машин із заднім або повним приводом, є висока вартість обслуговування. У порівнянні з передньопривідними авто, витрати на ремонт і технічне обслуговування можуть бути в півтора-два рази вищими через складнішу конструкцію. Причому додаткові витрати супроводжуватимуть власника протягом усього терміну експлуатації авто. Водночас задній і повний привід забезпечують кращу динаміку та комфорт на дорозі, що для багатьох є важливою перевагою.
Також слід враховувати особливості українського клімату. Взимку на задньопривідних автомобілях часто виникають труднощі при старті та підйомах на слизьких ділянках дороги. Проблему частково вирішує використання якісної зимової гуми, але це потребує додаткових витрат. До того ж на льоду задньопривідні авто можуть бути менш передбачуваними, що вимагає уважного контролю керма та педалі газу. Для новачків, які не мають достатнього досвіду, це може створювати додаткові труднощі під час водіння.
У першому кварталі 2025 року Volkswagen Group значно збільшила постачання електромобілів до Європи, досягнувши позначки…
Продажі електромобілів уповільнюються, що викликає сумніви щодо швидкої заміни двигунів внутрішнього згоряння. Проте це може…
У сервісних центрах МВС чоловіків, які купують авто, перевіряють через систему «Оберіг». Якщо людина у…
Аварії на українських дорогах продовжують відбуватися із завидною частотою, і не всі водії знають, як…
Бюджетна марка Dacia готується зробити амбіційну заяву на ринку середньорозмірних універсалів, вступивши в конкуренцію з…
Volkswagen анонсував, що на Шанхайському автосалоні представить електричний седан CMP A-класу, позашляховик B-класу з покращеним…
Leave a Comment