На сучасному авторинку переважають автомобілі з переднім або повним приводом, хоча моделі із заднім приводом все ще продовжують випускати. Повний привід зазвичай встановлюють на кросовери, позашляховики та преміальні автомобілі, тоді як задній привід частіше зустрічається серед моделей середнього класу.
Однією з головних причин, чому варто обережно ставитися до вибору машин із заднім або повним приводом, є висока вартість обслуговування. У порівнянні з передньопривідними авто, витрати на ремонт і технічне обслуговування можуть бути в півтора-два рази вищими через складнішу конструкцію. Причому додаткові витрати супроводжуватимуть власника протягом усього терміну експлуатації авто. Водночас задній і повний привід забезпечують кращу динаміку та комфорт на дорозі, що для багатьох є важливою перевагою.
Також слід враховувати особливості українського клімату. Взимку на задньопривідних автомобілях часто виникають труднощі при старті та підйомах на слизьких ділянках дороги. Проблему частково вирішує використання якісної зимової гуми, але це потребує додаткових витрат. До того ж на льоду задньопривідні авто можуть бути менш передбачуваними, що вимагає уважного контролю керма та педалі газу. Для новачків, які не мають достатнього досвіду, це може створювати додаткові труднощі під час водіння.
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…
Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…
Leave a Comment