Nissan випустить доступний кросовер, щоб конкурувати з європейськими брендами

Час читання: 2 хв.
0
Nissan випустить доступний кросовер, щоб конкурувати з європейськими брендами

Японський автовиробник Nissan, що стикається останніми роками із серйозними фінансовими проблемами, готує цілий розсип нових моделей, які повинні допомогти компанії вибратися з кризи.

Одним із таких автомобілів може виявитися якийсь субкомпактний кросовер із дуже низькою ціною, головним ринком для якого стане Латинська Америка. Незалежний дизайнер Клебер Сілва виклав у своєму акаунті KDesign AG неофіційні рендери такого автомобіля, представивши як він може виглядати.

Концепція субкомпактного позашляховика Nissan, якому належить нав’язати конкуренцію таким новим представникам свого сегменту як Volkswagen Tera, Renault Kardian і Fiat Pulse, включає низку дизайнерських рішень, що вже використовуються в автомобілях компанії. Серед них агресивна фірмова решітка радіатора V-Motion і прості за формою та наповненням фари, які дозволять зробити машину доступнішою.

Спекулятивний рендер нового ультрабюджетного кросовера Nissan (Kleber Silva)
Реклама

Колісні арки та двері автомобіля приміряють незабарвлений пластик, що дозволяє захистити кузов від пошкоджень, а на даху розташуються великі чорні рейлінги, покликані компенсувати компактні розміри кросовера встановленням на нього так званих експедиційних кошиків, автобоксів або кофрів.

Подробиці про механічну сторону нового субкомпактного кросовера Nissan поки не наводяться, але, швидше за все, він має використовувати малолітражні атмосферні мотори, а також механічну коробку передач або варіатор CVT.

Офіційна презентація новинки японського автовиробника може відбутися орієнтовно наприкінці 2025 – на початку 2026 року. Першим і поки що єдиним ринком для неї стане Південна Америка.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!