У Китаї оголошено відгук 46 056 гібридних автомобілів Nissan Sylphy та X-Trail із системою e-POWER. Причиною стала помилка в програмному забезпеченні блоку керування батареєю, яка може призвести до раптової втрати тяги під час руху. У таких випадках машина переходить в аварійний режим і перестає реагувати на натискання педалі акселератора, що загрожує безпеці, особливо на швидкості.
За даними китайського регулятора, BMS некоректно оцінює стан акумулятора та різко занижує його залишкову ємність. Це викликає стрибки індикатора заряду та призводить до автоматичного обмеження потужності. Особливо вразливими виявилися автомобілі, випущені з травня 2021 року по жовтень 2023 року. Проблема торкнулася більше 34 тисяч Sylphy та понад 11 тисяч X-Trail з гібридною силовою установкою.
Виробник визнав дефект і зобов’язався безкоштовно оновити програмне забезпечення на всіх машинах. Власникам рекомендовано якнайшвидше звернутися до офіційного дилера. Хоча інцидентів з аваріями поки що не зафіксовано, сам факт відключення тяги на ходу викликав стурбованість у водіїв та спеціалістів. Nissan обіцяє, що після прошивки ризик повністю зникне.
Не всі автомобілі зобов'язані мати бризковики чи грязезахисні фартухи, тому штрафи за їхню відсутність часто…
Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…
Porsche представила свій новий флагман серед кросоверів - Cayenne Electric, який став найпотужнішим серійним автомобілем…
Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…
Компанія Renault разом із Geely готується запустити новий проект під назвою Aurora 2, який стане…
Багато водіїв вважають, що сезонна заміна шин обмежується поїздкою на шиномонтаж і зміною комплекту, але…
Leave a Comment