У Китаї оголошено відгук 46 056 гібридних автомобілів Nissan Sylphy та X-Trail із системою e-POWER. Причиною стала помилка в програмному забезпеченні блоку керування батареєю, яка може призвести до раптової втрати тяги під час руху. У таких випадках машина переходить в аварійний режим і перестає реагувати на натискання педалі акселератора, що загрожує безпеці, особливо на швидкості.
За даними китайського регулятора, BMS некоректно оцінює стан акумулятора та різко занижує його залишкову ємність. Це викликає стрибки індикатора заряду та призводить до автоматичного обмеження потужності. Особливо вразливими виявилися автомобілі, випущені з травня 2021 року по жовтень 2023 року. Проблема торкнулася більше 34 тисяч Sylphy та понад 11 тисяч X-Trail з гібридною силовою установкою.
Виробник визнав дефект і зобов’язався безкоштовно оновити програмне забезпечення на всіх машинах. Власникам рекомендовано якнайшвидше звернутися до офіційного дилера. Хоча інцидентів з аваріями поки що не зафіксовано, сам факт відключення тяги на ходу викликав стурбованість у водіїв та спеціалістів. Nissan обіцяє, що після прошивки ризик повністю зникне.
CarVertical оприлюднив Market Transparency Index 2025, за яким Україна посіла останнє, 25-те місце серед європейських…
Транспортна революція набирає обертів, формуючи нових лідерів і аутсайдерів на світовій арені. За даними аналітичного…
Розробка нового покоління Toyota Corolla триває повним ходом. У найближчі кілька років модель очікує масштабне…
В Україні часто можна зустріти випадки продажу неякісного бензину. Фахівці пояснили, як автовласники можуть самостійно…
Стаття розглядає основні аспекти вимушеної зупинки в заборонених місцях, зокрема визначення такого типу зупинки, перелік…
Деякі автомобільні міфи здаються безпечними, але насправді вони можуть призвести до поломок і зайвих витрат.…
Leave a Comment