Віце-президент M-підрозділу баварської марки по роботі з клієнтами, брендом та продажами Сільвія Нойбауер заявила виданню BMW Blog, що структуру пропозиції переглянули.
«Спочатку ми планували. що дві третини виробництва становитимуть седани, одну третину – універсали. Однак зростання продажів Touring виявилося вищим, і зараз виробництво ділиться навпіл».
За даними Сільвії Нойбауер, зараз 50 відсотків випущених BMW M5 для ринку США універсали. Топ-менеджер дала зрозуміти, що попит на сімейство в цілому виявився вищим за очікування, незважаючи на помилки в просуванні . Проте бестселером BMW M 2024 року несподівано стала M2, а після неї йдуть M3/M4. Щоб стимулювати попит, перед відставкою M2 може набути нових кольорів.
У відповідь на питання про інновації BMW M пані Нойбауер відповіла ухильно «на горизонті є щось, про що мені, мабуть, не дозволять говорити». Керівник баварської марки підкреслила, що «проект дуже конкретний», і за даними інсайдерів йдеться про божевільний прототип електричного купе . Вважати новинку заміною BMW M8 не можна: прямого наступника у неї не буде.
Сільвія Нойбауер утрималася від конкретики, відповідаючи на питання про частку продажу BMW M з “механікою”. Однак вона визнала, що більше половини «емок» продаються із трьома педалями. Рішення обмежити продажі BMW M з ручною коробкою передач усвідомлене: така трансмісія підходить не для всіх сегментів. А у світі левова частка BMW M таки випускається з автоматом.