Focus2Move представило звіт про найпопулярніші автомобільні бренди в США. Найпопулярнішим автомобілем на американському ринку за підсумками останнього місяця зими став пікап Ford F-Series, продажі якого зросли на рекордні 103,1% і склали 177 264 одиниці. Такі солідні результати дозволили моделі повернути звання лідера, яке йому належало протягом 10 років.
На другому місці розташувався японський кросовер Toyota RAV4, чиї продажі на американському ринку зросли на 35,2% — до 111 536 одиниць. У трійку увійшов ще один японський автомобіль – Honda CR-V, який також збільшив продажі – на 41,8%, до 88 196 одиниць.
На четвертому місці знову Toyota з седаном Camry. Він також був проданий у більшій кількості, ніж роком раніше – на 29,7% (62 287 одиниць). І на п’ятому місці знову Toyota – середньорозмірний пікап Tacoma був куплений американцями 52 986 разів.
Далі йде Honda Civic, чиї обсяги реалізації збільшилися на 43,2% (52529 одиниць). На сьомому місці ще одна модель Toyota – Corolla, успішний продаж якої допоміг піднятися на дві позиції рейтингу вгору. У лютому було продано 50 581 автомобіль, що на 34% більше торішнього результату.
Слідом розташувався Ford Explorer (зростання на 17,7%, до 43647 одиниць) і Chevrolet Silverado (зниження на 53,6%, до 41929). Компактний кросовер Honda HR-V, який у лютому купили 38 785 разів (зріст на 59,3%), замикає топ-10 машин, що найбільше продаються на американському ринку за підсумками лютого.
Кросоверу Tesla Model Y місця у першій десятці не знайшлося через обвал продажів на 60,2%. В результаті модель опустилася на 23 місце.
Консалтингова група Focus2Move займається дослідженнями автомобільних ринків більш ніж у 160 країнах світу, стежить за розвитком 80 брендів (понад 1200 моделей автомобілів).