Автомобілі з АКПП поступово витісняють оснащені МКПП, але суперечки про них продовжуються. Одне з основних питань, яке часто ставлять на автофорумах, — що станеться, якщо переключити режим під час руху. Власник автошколи в розмові з порталом naav.ru підкреслив, що перемикання на задню передачу або режим паркінгу слід робити тільки при машині, що зупинилася. Однак на практиці автолюбителі іноді помиляються та перемикають селектор під час поїздки.
Найчастіше такі промахи роблять ті, хто звик до механічних коробок. Бажання переключити передачі залишається лише на рівні інстинктів. Важливо не піддаватися паніці та плавно повернути селектор у режим «D». Раніше автомати не мали захисних механізмів для запобігання неправильному перемиканню, що могло призвести до поломок. Сьогодні сучасні трансмісії оснащені спеціальними системами, які мінімізують ризик несанкціонованого перемикання.
Якщо селектор несподівано перемістився в P, достатньо повернутися в D. У нових автомобілях електроніка зазвичай не дає змоги блокувати трансмісію. Перемикання в нейтраль («N») не зашкодить коробці, але тривала робота в цьому режимі небажана. Якщо випадково увімкнути «R», система безпеки запобігає активації задньої передачі. Однак на слизьких поверхнях висока ймовірність різкого поштовху, тому слід якнайшвидше повернути селектор у «D».
Багато автовласників стикаються з потребою заміни акумулятора і замислюються, чи варто встановлювати батарею більшої ємності.…
Вибір нового автомобіля завжди є балансом між бажаннями та можливостями, дизайном і практичністю, але для…
Після численних повідомлень у Мережі про плани Mercedes-Benz випустити компактний аналог G-Class і появи офіційних…
Японські автомобілі традиційно вважаються символом надійності, і водії по всьому світу часто обирають їх за…
Питання сумісності бензину різних марок хвилює багатьох водіїв. Одні вважають, що змішування не несе загрози…
Сучасні автомобілі оснащені «розумними» системами, які попереджають про несправності та допомагають не прогаяти важливий момент.…
Leave a Comment