Автомобілі з АКПП поступово витісняють оснащені МКПП, але суперечки про них продовжуються. Одне з основних питань, яке часто ставлять на автофорумах, — що станеться, якщо переключити режим під час руху. Власник автошколи в розмові з порталом naav.ru підкреслив, що перемикання на задню передачу або режим паркінгу слід робити тільки при машині, що зупинилася. Однак на практиці автолюбителі іноді помиляються та перемикають селектор під час поїздки.
Найчастіше такі промахи роблять ті, хто звик до механічних коробок. Бажання переключити передачі залишається лише на рівні інстинктів. Важливо не піддаватися паніці та плавно повернути селектор у режим «D». Раніше автомати не мали захисних механізмів для запобігання неправильному перемиканню, що могло призвести до поломок. Сьогодні сучасні трансмісії оснащені спеціальними системами, які мінімізують ризик несанкціонованого перемикання.
Якщо селектор несподівано перемістився в P, достатньо повернутися в D. У нових автомобілях електроніка зазвичай не дає змоги блокувати трансмісію. Перемикання в нейтраль («N») не зашкодить коробці, але тривала робота в цьому режимі небажана. Якщо випадково увімкнути «R», система безпеки запобігає активації задньої передачі. Однак на слизьких поверхнях висока ймовірність різкого поштовху, тому слід якнайшвидше повернути селектор у «D».