Німецька компанія нещодавно анонсувала швидкий дебют двох нових електрокарів: Volkswagen ID.1 та ID.2 2027 року. Обидва автомобілі показали поки що у вигляді концептів. За чутками, серійні версії електрокарів істотно не відрізнятимуться від їх прототипів. Вже відомо, що це будуть найдешевші електричні машини німецької марки. А зараз аналітики розкривають ключові переваги моделей.
Німецька компанія повідомила, що при виробництві Volkswagen ID.1 і ID.2 будуть використані акумулятори, виготовлені за новою технологією. Вона забезпечує високу щільність енергії та невелику вагу. Це поєднання дозволить німецькій компанії знизити вартість автомобілів. Очікується, що новий ID.2 коштуватиме близько 22-25 тисяч євро, ID.1 – близько 20 тисяч.
Обидві моделі переходять на літій-залізо-фосфатні батареї (LFP), які використовують сировину, яка зазвичай дешевша, ніж конструкція катода з нікель-марганцево-кобальтового сплаву (NMC). Останні наразі встановлюються на електрокари Volkswagen ID. Німецька компанія має намір скористатися технологією, подібною до тієї, що застосовує BYD при виробництві своїх батарей.
Китайська марка нашаровує довгі комірки на свій акумулятор для підвищення щільності енергії. Нові Volkswagen ID.1 і ID.2 отримають акумулятори, що масштабуються. Тобто, їх можна адаптувати під різні типи електрокарів.
Використання покажчиків повороту є обов'язковим елементом безпечного керування транспортним засобом. Водій має завчасно повідомляти інших…
21 листопада 2025 року на автосалоні в Гуанчжоу компанія SAIC-Volkswagen представила нову продуктову лінійку під…
Наприкінці листопада презентували новий Toyota RAV4 2026, створений разом із FAW. На ринок вийшло шість…
Верховна Рада розглядає законопроєкт, який може суттєво змінити правила керування автомобілем для водіїв старшого віку.…
Багато водіїв знають, що режим N - нейтраль в автоматичній коробці передач - призначений для…
BMW представила оновлений iX3 2026, який має всі шанси змінити розстановку сил у сегменті електрокросоверів.…
Leave a Comment