Німецька компанія нещодавно анонсувала швидкий дебют двох нових електрокарів: Volkswagen ID.1 та ID.2 2027 року. Обидва автомобілі показали поки що у вигляді концептів. За чутками, серійні версії електрокарів істотно не відрізнятимуться від їх прототипів. Вже відомо, що це будуть найдешевші електричні машини німецької марки. А зараз аналітики розкривають ключові переваги моделей.
Німецька компанія повідомила, що при виробництві Volkswagen ID.1 і ID.2 будуть використані акумулятори, виготовлені за новою технологією. Вона забезпечує високу щільність енергії та невелику вагу. Це поєднання дозволить німецькій компанії знизити вартість автомобілів. Очікується, що новий ID.2 коштуватиме близько 22-25 тисяч євро, ID.1 – близько 20 тисяч.
Обидві моделі переходять на літій-залізо-фосфатні батареї (LFP), які використовують сировину, яка зазвичай дешевша, ніж конструкція катода з нікель-марганцево-кобальтового сплаву (NMC). Останні наразі встановлюються на електрокари Volkswagen ID. Німецька компанія має намір скористатися технологією, подібною до тієї, що застосовує BYD при виробництві своїх батарей.
Китайська марка нашаровує довгі комірки на свій акумулятор для підвищення щільності енергії. Нові Volkswagen ID.1 і ID.2 отримають акумулятори, що масштабуються. Тобто, їх можна адаптувати під різні типи електрокарів.