Автоматична трансмісія може перегріватися, що часто вимагає дорогого ремонту. Механічні коробки передач мають високий коефіцієнт корисної дії (ККД) на рівні 0,96-0,98, що забезпечує мінімальні теплові втрати — всього 2-4% при передачі крутного моменту. Натомість автоматичні трансмісії та варіатори мають менший ККД, що призводить до втрати близько 10% енергії у вигляді тепла через тертя та інші чинники.
Основним джерелом тепловиділення в автоматичних трансмісіях є гідротрансформатор. Також, під час перемикання передач, ковзання фрикційних дисків може підвищити температуру. Для забезпечення нормальної роботи АКПП використовуються потужні теплообмінники.
Хоча сучасні легкові автомобілі стали легшими та економічнішими, навіть незначні проблеми в системі охолодження можуть призвести до перегріву. Забруднений радіатор автоматичної коробки може суттєво погіршити її роботу. Також несправний електровентилятор може спричинити перегрів двигуна та АКПП. Затримка зі своєчасною заміною трансмісійної рідини погіршує її властивості й збільшує температуру.
Перегрів може виникнути під час буксирування причепа або в заторах. Стиль водіння також впливає на температуру трансмісії: на високих швидкостях варто тримати найвищу передачу, щоб зменшити навантаження на фрикціони. Не рекомендується переводити АКПП в нейтраль на світлофорі, а при тривалих зупинках краще перемикатися на «Паркінг».
Lexus готує новий електроседан ZC, який стане серійним втіленням концепту LF-ZC, представленого у 2023 році.…
Для більшості автомобілістів авто - це не просто засіб пересування, а показник акуратності, турботи та…
Перевірка документів - це не єдине, що може трапитися під час зупинки водія. Поліція має…
Стоїш на заправці з пістолетом у руках і міркуєш: який бензин вибрати - 92-й чи…
Працівники великих міжнародних автомобільних сервісів б'ють на сполох, попереджаючи, що нова проблема може стати черговим…
Легендарна Toyota Corolla вперше за багато років втратила звання найпродаванішого автомобіля у світі. За підсумками…
Leave a Comment