Експерт пояснив основні причини перегріву автоматичної коробки передач

Час читання: < 1 хв.
0
Експерт пояснив основні причини перегріву автоматичної коробки передач

Автоматична трансмісія може перегріватися, що часто вимагає дорогого ремонту. Механічні коробки передач мають високий коефіцієнт корисної дії (ККД) на рівні 0,96-0,98, що забезпечує мінімальні теплові втрати — всього 2-4% при передачі крутного моменту. Натомість автоматичні трансмісії та варіатори мають менший ККД, що призводить до втрати близько 10% енергії у вигляді тепла через тертя та інші чинники.

Основним джерелом тепловиділення в автоматичних трансмісіях є гідротрансформатор. Також, під час перемикання передач, ковзання фрикційних дисків може підвищити температуру. Для забезпечення нормальної роботи АКПП використовуються потужні теплообмінники.

Хоча сучасні легкові автомобілі стали легшими та економічнішими, навіть незначні проблеми в системі охолодження можуть призвести до перегріву. Забруднений радіатор автоматичної коробки може суттєво погіршити її роботу. Також несправний електровентилятор може спричинити перегрів двигуна та АКПП. Затримка зі своєчасною заміною трансмісійної рідини погіршує її властивості й збільшує температуру.

Реклама

Перегрів може виникнути під час буксирування причепа або в заторах. Стиль водіння також впливає на температуру трансмісії: на високих швидкостях варто тримати найвищу передачу, щоб зменшити навантаження на фрикціони. Не рекомендується переводити АКПП в нейтраль на світлофорі, а при тривалих зупинках краще перемикатися на «Паркінг».

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!