Варіаторна коробка передач забезпечує плавний рух і економію пального, але має суттєві недоліки: високу вартість обслуговування, схильність до перегріву та слабку динаміку. Автомеханік розповів, кому CVT може не підійти.
На відміну від класичної АКПП, варіатор вимагає частішої заміни рідини – приблизно кожні 20 тисяч км, що втричі частіше і дорожче. Ремонт також складніший: якщо в «автоматі» можна замінити окремі компоненти, то в CVT зношений ремінь змінюють повністю, а пошкоджені шківи означають фактичну заміну всієї трансмісії.
Якість обслуговування критично важлива. Низькопробна олива чи несвоєчасна її заміна можуть швидко вивести коробку з ладу. При цьому економія пального навряд чи компенсує дорогий ремонт.
Через особливості конструкції варіатор працює з постійним тертям між ременем і шківами, що підвищує нагрівання. В умовах спеки, заторів і частих стартів трансмісія перегрівається, особливо якщо система охолодження слабка або рідина втратила властивості.
CVT найкраще підходить тим, хто їздить спокійно, без різких прискорень, і готовий ретельно доглядати за трансмісією.
На заводі компанії Chuo Spring 6 березня стався вибух, внаслідок якого одна людина загинула, двоє…
Hyundai Sonata, легендарний седан, що вперше з’явився ще у 1980-х роках, може зазнати кардинальних змін…
В Україні готують запуск нової системи оплати штрафів за порушення правил дорожнього руху. Тепер водії…
Сьогодні китайсько-німецький автогігант SAIC-Volkswagen викотив на ринок новий Volkswagen Teramont Pro 2025 за ціною від…
У лютому 2025 року в Україні було зареєстровано 4488 електричних автомобілів, що працюють на акумуляторних…
Про компанію Nissan останнім часом ходить багато новин. Причому далеко не завжди вони є добрими.…
Leave a Comment