Варіаторна коробка передач забезпечує плавний рух і економію пального, але має суттєві недоліки: високу вартість обслуговування, схильність до перегріву та слабку динаміку. Автомеханік розповів, кому CVT може не підійти.
На відміну від класичної АКПП, варіатор вимагає частішої заміни рідини – приблизно кожні 20 тисяч км, що втричі частіше і дорожче. Ремонт також складніший: якщо в «автоматі» можна замінити окремі компоненти, то в CVT зношений ремінь змінюють повністю, а пошкоджені шківи означають фактичну заміну всієї трансмісії.
Якість обслуговування критично важлива. Низькопробна олива чи несвоєчасна її заміна можуть швидко вивести коробку з ладу. При цьому економія пального навряд чи компенсує дорогий ремонт.
Через особливості конструкції варіатор працює з постійним тертям між ременем і шківами, що підвищує нагрівання. В умовах спеки, заторів і частих стартів трансмісія перегрівається, особливо якщо система охолодження слабка або рідина втратила властивості.
CVT найкраще підходить тим, хто їздить спокійно, без різких прискорень, і готовий ретельно доглядати за трансмісією.
Питання проходження техогляду для вантажопасажирських автомобілів часто викликає суперечки. Поліція інколи прирівнює їх до вантажних…
На честь 20-річчя свого дизайн-центру Centro Stile компанія Lamborghini представила концепт-кар Manifesto – сміливе бачення…
Британський журнал What Car? оприлюднив результати масштабного дослідження Reliability Survey 2025, у якому проаналізували відгуки…
У мережі з'явилися перші фотографії нового, більш доступного Tesla Model Y, зроблені на дорогах Техасу.…
Синоптики попереджають про наближення нічних заморозків, тому автомобілістам варто заздалегідь подбати про заміну літніх шин…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиком, тому важливо ретельно перевіряти транспортний засіб перед угодою.…
Leave a Comment