Варіаторна коробка передач забезпечує плавний рух і економію пального, але має суттєві недоліки: високу вартість обслуговування, схильність до перегріву та слабку динаміку. Автомеханік розповів, кому CVT може не підійти.
На відміну від класичної АКПП, варіатор вимагає частішої заміни рідини – приблизно кожні 20 тисяч км, що втричі частіше і дорожче. Ремонт також складніший: якщо в «автоматі» можна замінити окремі компоненти, то в CVT зношений ремінь змінюють повністю, а пошкоджені шківи означають фактичну заміну всієї трансмісії.
Якість обслуговування критично важлива. Низькопробна олива чи несвоєчасна її заміна можуть швидко вивести коробку з ладу. При цьому економія пального навряд чи компенсує дорогий ремонт.
Через особливості конструкції варіатор працює з постійним тертям між ременем і шківами, що підвищує нагрівання. В умовах спеки, заторів і частих стартів трансмісія перегрівається, особливо якщо система охолодження слабка або рідина втратила властивості.
CVT найкраще підходить тим, хто їздить спокійно, без різких прискорень, і готовий ретельно доглядати за трансмісією.
Експерти назвали шість моделей пікапів, стартова ціна яких становить менше ніж 35 000 доларів США.…
У межах шоу Japan Mobility Show 2025 оголосили фіналістів 46-го конкурсу "Автомобіль року в Японії"…
Ви впевнені, що причина вашої втоми після довгої поїздки - лише затори? Японські інженери, відомі…
За словами експерта, не слід чекати календарної зими: якщо температура повітря стабільно тримається близько +5…
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
Leave a Comment