Варіаторна коробка передач забезпечує плавний рух і економію пального, але має суттєві недоліки: високу вартість обслуговування, схильність до перегріву та слабку динаміку. Автомеханік розповів, кому CVT може не підійти.
На відміну від класичної АКПП, варіатор вимагає частішої заміни рідини – приблизно кожні 20 тисяч км, що втричі частіше і дорожче. Ремонт також складніший: якщо в «автоматі» можна замінити окремі компоненти, то в CVT зношений ремінь змінюють повністю, а пошкоджені шківи означають фактичну заміну всієї трансмісії.
Якість обслуговування критично важлива. Низькопробна олива чи несвоєчасна її заміна можуть швидко вивести коробку з ладу. При цьому економія пального навряд чи компенсує дорогий ремонт.
Через особливості конструкції варіатор працює з постійним тертям між ременем і шківами, що підвищує нагрівання. В умовах спеки, заторів і частих стартів трансмісія перегрівається, особливо якщо система охолодження слабка або рідина втратила властивості.
CVT найкраще підходить тим, хто їздить спокійно, без різких прискорень, і готовий ретельно доглядати за трансмісією.
Модель буде доступна в трьох кузовах: седан, хетчбек та універсал. При цьому універсальна версія може…
Вони повертаються: Кларксон, Хаммонд та Мей возз'єднаються у новому шоу. Колишні ведучі Top Gear, які…
Правила дорожнього руху (ПДР) та відповідальність за їх порушення постійно оновлюються, але не всі водії…
Ford анонсував розширення своєї лінійки позашляховиків Tremor і наступною новинкою стане Ford Explorer Tremor 2025.…
Незважаючи на фінансові труднощі, Nissan не збирається відмовлятися від перспективних проектів найближчих років, одним з…
Навесні водії починають готувати автомобілі до літа, і одним із основних етапів є зміна коліс.…
Leave a Comment