Mercedes-Benz представив знімки прототипу нового мінівена Автомобіль проходить випробування у екстремальних зимових умовах. Основна мета тестів – перевірити, як він поводиться на снігу та льоду, а також наскільки ефективні системи безпеки, клімат-контроль та підвіска. Машина розроблена на новій платформі. Головне нововведення – дві версії: одна під традиційні ДВЗ, інша повністю електрична.
Конструкція мінівену передбачає поділ на дві категорії: сімейні та VIP-моделі, а також комерційні версії для бізнесу. У топових комплектаціях обіцяють просторий салон, висококласні матеріали та передові технології. Окрема увага приділена керованості: завдяки задній осі, що підрулює, автомобіль став маневренішим, а зменшений радіус розвороту спростить паркування в місті. Для повнопривідних версій передбачено систему 4MATIC.
Випробування на слизьких трасах проводяться не так: зчеплення на снігу і льоду може падати на 90% в порівнянні з сухим асфальтом. Тому інженери тестують, як автомобіль розганяється, гальмує та входить у повороти. У таких умовах кліматична система проходить справжню перевірку: важливо, щоб салон швидко прогрівався та не запітніли вікна.
Мінівен оснастять новітньою мультимедіа-системою MB.OS та передовою зарядною архітектурою: електроверсія отримає 800-вольтову швидку зарядку, а також бортовий зарядний пристрій на 22 кВт.
З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…
Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…
З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…
Leave a Comment