Hyundai представив нову версію Ioniq 5 XRT 2025, орієнтовану на легку бездоріжжя. Кросовер отримав збільшений кліренс (180 мм), позашляхові шини та режими їзди Mud, Sand та Snow, адаптовані для складних покриттів.
Під капотом встановлена двомоторна система потужністю 320 л. та 446 Н·м, повний привід та батарея ємністю 84 кВт/год. Розгін до 100 км/год займає 5,1 секунд, а запас ходу досягає 416 км.
Зовнішній вигляд моделі змінився за рахунок чорних захисних накладок, посилених бамперів і передніх гаків, що покращує кути в’їзду і з’їзду (19,8° і 30,0° відповідно). У салоні з’явилися фірмові логотипи XRT та кнопка Terrain Mode для вибору позашляхових режимів.
Незважаючи на зміни, Ioniq 5 XRT не оснащений захисними пластинами днища, що робить його придатним швидше для помірного бездоріжжя, ніж для екстремальних умов. Тим не менш, він демонструє відмінну прохідність на піску, бруду та снігу, зберігаючи при цьому комфортну керованість.
Стартова ціна Ioniq 5 XRT 2025 складає $56 875, модель розташована між версіями SEL та Limited. Hyundai позиціонує цей кросовер як альтернативу традиційним ДВЗ-моделям для активного відпочинку та заміських поїздок.
Стан ременя газорозподільного механізму (ГРМ) є одним із ключових факторів довговічності двигуна, тож будь-які порушення…
У 2026 році в Україні припинять дію податкові пільги на імпорт електромобілів, тож покупці знову…
У світовому автопромі все більше уваги приділяють досвіду китайських виробників, і навіть Tesla вчиться у…
Незважаючи на появу електричного хетчбека Renault Megane E-Tech Electric, французький виробник, схоже, не планує відмовлятися…
Експерти страхової компанії MotorEasy разом із порталом WhatCar проаналізували надійність автомобілів бізнес-класу і визначили моделі,…
Mercedes-Benz продовжує підготовку до дебюту нового покоління компактного кросовера GLA. Нещодавно прототип моделі помітили на…
Leave a Comment