Hyundai представив нову версію Ioniq 5 XRT 2025, орієнтовану на легку бездоріжжя. Кросовер отримав збільшений кліренс (180 мм), позашляхові шини та режими їзди Mud, Sand та Snow, адаптовані для складних покриттів.
Під капотом встановлена двомоторна система потужністю 320 л. та 446 Н·м, повний привід та батарея ємністю 84 кВт/год. Розгін до 100 км/год займає 5,1 секунд, а запас ходу досягає 416 км.
Зовнішній вигляд моделі змінився за рахунок чорних захисних накладок, посилених бамперів і передніх гаків, що покращує кути в’їзду і з’їзду (19,8° і 30,0° відповідно). У салоні з’явилися фірмові логотипи XRT та кнопка Terrain Mode для вибору позашляхових режимів.
Незважаючи на зміни, Ioniq 5 XRT не оснащений захисними пластинами днища, що робить його придатним швидше для помірного бездоріжжя, ніж для екстремальних умов. Тим не менш, він демонструє відмінну прохідність на піску, бруду та снігу, зберігаючи при цьому комфортну керованість.
Стартова ціна Ioniq 5 XRT 2025 складає $56 875, модель розташована між версіями SEL та Limited. Hyundai позиціонує цей кросовер як альтернативу традиційним ДВЗ-моделям для активного відпочинку та заміських поїздок.
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Німецький автоконцерн Volkswagen закриває свій автомобільний завод у Дрездені, що сталося вперше за 88 років…
В Україні обговорюють ідею придорожнього техконтролю автомобілів прямо на дорогах. Мета - підвищити безпеку руху,…
BMW вдруге за пів року підвищує ціни на свої автомобілі. Згідно з внутрішнім повідомленням для…
Керування автомобілем у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння є однією з основних причин ДТП в…
Leave a Comment