Hyundai представив нову версію Ioniq 5 XRT 2025, орієнтовану на легку бездоріжжя. Кросовер отримав збільшений кліренс (180 мм), позашляхові шини та режими їзди Mud, Sand та Snow, адаптовані для складних покриттів.
Під капотом встановлена двомоторна система потужністю 320 л. та 446 Н·м, повний привід та батарея ємністю 84 кВт/год. Розгін до 100 км/год займає 5,1 секунд, а запас ходу досягає 416 км.
Зовнішній вигляд моделі змінився за рахунок чорних захисних накладок, посилених бамперів і передніх гаків, що покращує кути в’їзду і з’їзду (19,8° і 30,0° відповідно). У салоні з’явилися фірмові логотипи XRT та кнопка Terrain Mode для вибору позашляхових режимів.
Незважаючи на зміни, Ioniq 5 XRT не оснащений захисними пластинами днища, що робить його придатним швидше для помірного бездоріжжя, ніж для екстремальних умов. Тим не менш, він демонструє відмінну прохідність на піску, бруду та снігу, зберігаючи при цьому комфортну керованість.
Стартова ціна Ioniq 5 XRT 2025 складає $56 875, модель розташована між версіями SEL та Limited. Hyundai позиціонує цей кросовер як альтернативу традиційним ДВЗ-моделям для активного відпочинку та заміських поїздок.
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
На ринку кросоверів з варіаторними коробками передач є моделі, у яких цей вузол виходить з…
Чеський виробник Skoda продовжує розкривати деталі свого майбутнього електромобіля, який замінить актуальну Octavia. Концепт під…
Експерт підкреслює, що одним із ключових факторів прохідності автомобіля є шини: навіть при високому кліренсі…
Leave a Comment