У лютому 2025 року британське агентство Brand Finance опублікувало щорічний звіт про вартість автомобільних брендів, у якому Toyota очолила список, випередивши Mercedes та Tesla.
За даними дослідження, Toyota досягла оцінки в 64,7 мільярда доларів завдяки вдалій стратегії впровадження гібридних технологій та оптимізації виробничих процесів, незважаючи на підвищення цін на сировину.
Tesla, яка втратила 26% своєї попередньої вартості, опустилася на третє місце з оцінкою в 43 мільярди доларів, зіштовхнувшись із посиленням конкуренції та зниженням цін, особливо на китайському ринку.
Mercedes також зазнав спаду, втративши 11% своєї вартості і оцінюючись тепер у 53 мільярди доларів через невдачі у досягненні фінансових цілей та уповільнення китайського ринку.
Ferrari показало найвище зростання вартості бренду на 36%, досягнувши 14,4 мільярда доларів завдяки унікальній продуктовій стратегії та сильному попиту на глобальному ринку.
Бренд активно взаємодіє з публікою через спонсорство у Формулі-1, преміальні колаборації та фокус на гібридні технології, що сприяє його сталому розвитку.
У списку СТО-найкращих також опинилися 24 китайські бренди, серед яких BYD посів перше місце серед китайських виробників, показавши значне зростання в індустрії.
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Leave a Comment