Я завжди намагаюся заощадити на паливі, і якщо є можливість взяти щось дешевше без шкоди для машини, чому б і ні? Багато хто недооцінює А92, але взимку він реально може бути кращим за той же А95.
По-перше, він менш схильний до замерзання. Уявіть, що ви залишили машину на морозі, а паливна система забилася парафіном – не найприємніший сюрприз зранку, правда? З А92 такого майже не буває, на відміну від А95, який може створити проблеми з фільтрами та паливними лініями.
Ще один плюс – запуск двигуна. Коли на вулиці справжня люта зима, і стартер ледве крутить, саме менш октановий бензин запалюється швидше. В мене були випадки, коли на А95 мотор туго заводився, а після переходу на А92 проблема зникала.
Ну і, звісно, гроші. А92 – найдешевше пальне, і якщо постійно їздиш, різниця у вартості добре відчувається.
Але тут важливо розуміти, що не кожна машина нормально сприймає такий бензин. Сучасні авто можуть адаптуватися, але детонацію ніхто не скасовував. Особливо це стосується турбомоторів – тут краще не ризикувати. Тому, перед тим як перейти на А92, варто хоча б подивитися, що рекомендує виробник.
CarVertical оприлюднив Market Transparency Index 2025, за яким Україна посіла останнє, 25-те місце серед європейських…
Транспортна революція набирає обертів, формуючи нових лідерів і аутсайдерів на світовій арені. За даними аналітичного…
Розробка нового покоління Toyota Corolla триває повним ходом. У найближчі кілька років модель очікує масштабне…
В Україні часто можна зустріти випадки продажу неякісного бензину. Фахівці пояснили, як автовласники можуть самостійно…
Стаття розглядає основні аспекти вимушеної зупинки в заборонених місцях, зокрема визначення такого типу зупинки, перелік…
Деякі автомобільні міфи здаються безпечними, але насправді вони можуть призвести до поломок і зайвих витрат.…
Leave a Comment