Я завжди намагаюся заощадити на паливі, і якщо є можливість взяти щось дешевше без шкоди для машини, чому б і ні? Багато хто недооцінює А92, але взимку він реально може бути кращим за той же А95.
По-перше, він менш схильний до замерзання. Уявіть, що ви залишили машину на морозі, а паливна система забилася парафіном – не найприємніший сюрприз зранку, правда? З А92 такого майже не буває, на відміну від А95, який може створити проблеми з фільтрами та паливними лініями.
Ще один плюс – запуск двигуна. Коли на вулиці справжня люта зима, і стартер ледве крутить, саме менш октановий бензин запалюється швидше. В мене були випадки, коли на А95 мотор туго заводився, а після переходу на А92 проблема зникала.
Ну і, звісно, гроші. А92 – найдешевше пальне, і якщо постійно їздиш, різниця у вартості добре відчувається.
Але тут важливо розуміти, що не кожна машина нормально сприймає такий бензин. Сучасні авто можуть адаптуватися, але детонацію ніхто не скасовував. Особливо це стосується турбомоторів – тут краще не ризикувати. Тому, перед тим як перейти на А92, варто хоча б подивитися, що рекомендує виробник.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment