Канадська автомобільна асоціація (CAA) провела масштабний тест електромобілів у зимових умовах, щоб перевірити, наскільки реальним є заявлений виробниками запас ходу при низьких температурах. Результати виявилися невтішними – жоден із 14 протестованих електрокарів не зміг показати паспортні показники, проте деякі моделі впоралися із завданням краще за інших.
Тестові поїздки відбувалися при температурах від -7°C до -15°C. Автомобілі експлуатувалися до повного розрядження батареї, після чого їх підключали до швидкісного зарядного пристрою 350 кВт, щоб виміряти час, необхідний для повного відновлення заряду.
Результати показали, що холод впливає на запас ходу по-різному, скорочуючи його від 14% до 39%, залежно від моделі.
Найменші втрати продемонстрували:
Дещо гірші, але ще пристойні результати:
Найбільше постраждали від холоду:
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment