Канадська автомобільна асоціація (CAA) провела масштабний тест електромобілів у зимових умовах, щоб перевірити, наскільки реальним є заявлений виробниками запас ходу при низьких температурах. Результати виявилися невтішними – жоден із 14 протестованих електрокарів не зміг показати паспортні показники, проте деякі моделі впоралися із завданням краще за інших.
Тестові поїздки відбувалися при температурах від -7°C до -15°C. Автомобілі експлуатувалися до повного розрядження батареї, після чого їх підключали до швидкісного зарядного пристрою 350 кВт, щоб виміряти час, необхідний для повного відновлення заряду.
Результати показали, що холод впливає на запас ходу по-різному, скорочуючи його від 14% до 39%, залежно від моделі.
Найменші втрати продемонстрували:
Дещо гірші, але ще пристойні результати:
Найбільше постраждали від холоду:
Сучасний автомобіль, особливо сімейний кросовер чи позашляховик, повинен бути не лише просторим, комфортним і надійним,…
Щороку з ринку зникають десятки моделей відомих автомобільних брендів, іноді без будь-яких анонсів. Часто автолюбителі…
Популярний кросовер Ford Escape більше не випускають у США. Останній автомобіль цієї моделі зійшов із…
Серійний Lucid Air 2025 офіційно визнано найефективнішим електромобілем у США за оцінкою EPA, обійшовши Tesla.…
У китайській провінції Аньхой помітили новий електроседан Volkswagen ID. Unyx 07 2026. Автомобіль середнього класу…
У 2025 році в Україні за перевищення швидкості передбачено штрафи від 340 до 1700 гривень…
Leave a Comment