Канадська автомобільна асоціація (CAA) провела масштабний тест електромобілів у зимових умовах, щоб перевірити, наскільки реальним є заявлений виробниками запас ходу при низьких температурах. Результати виявилися невтішними – жоден із 14 протестованих електрокарів не зміг показати паспортні показники, проте деякі моделі впоралися із завданням краще за інших.
Тестові поїздки відбувалися при температурах від -7°C до -15°C. Автомобілі експлуатувалися до повного розрядження батареї, після чого їх підключали до швидкісного зарядного пристрою 350 кВт, щоб виміряти час, необхідний для повного відновлення заряду.
Результати показали, що холод впливає на запас ходу по-різному, скорочуючи його від 14% до 39%, залежно від моделі.
Найменші втрати продемонстрували:
Дещо гірші, але ще пристойні результати:
Найбільше постраждали від холоду:
У сегменті сімейних автомобілів покупці дедалі частіше звертають увагу на кросовери, адже саме вони пропонують…
У 2023 році Mercedes-Benz анонсував новий позашляховик, який стане компактним варіантом легендарного G-Class. З того…
Автовиробники постійно оснащують свої моделі новими технологіями, які позиціонують як "інновації" та "прориви", змушуючи покупців…
Subaru of America представила повністю електричний позашляховик Trailseeker 2026 року. Модель отримала повний привід, потужну…
Деякі іномарки можуть здивувати не тільки комфортом, а й дуже дорогим обслуговуванням. Навіть якщо машина…
Toyota готує до виробництва новий бюджетний позашляховик Land Cruiser FJ 2026 року. Це буде доступніша…
Leave a Comment