Канадська автомобільна асоціація (CAA) провела масштабний тест електромобілів у зимових умовах, щоб перевірити, наскільки реальним є заявлений виробниками запас ходу при низьких температурах. Результати виявилися невтішними – жоден із 14 протестованих електрокарів не зміг показати паспортні показники, проте деякі моделі впоралися із завданням краще за інших.
Тестові поїздки відбувалися при температурах від -7°C до -15°C. Автомобілі експлуатувалися до повного розрядження батареї, після чого їх підключали до швидкісного зарядного пристрою 350 кВт, щоб виміряти час, необхідний для повного відновлення заряду.
Результати показали, що холод впливає на запас ходу по-різному, скорочуючи його від 14% до 39%, залежно від моделі.
Найменші втрати продемонстрували:
Дещо гірші, але ще пристойні результати:
Найбільше постраждали від холоду:
З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…
Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…
З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…
Leave a Comment