Генеральний директор Ford Джим Фарлі заявив, що для конкуренції з китайськими автовиробниками компанія має використовувати їх технології . В інтерв’ю The New York Times він зазначив, що Китай випереджає Захід на кілька років у розробці акумуляторів для електромобілів.
Що ще відомо
«Ми маємо вивчити їхні технології так само, як 20 років тому вони запозичили наші . Поєднавши китайські інновації з американським креативним підходом та масштабним виробництвом, ми зможемо обійти їх на світовому ринку. Це ключові перегони за майбутнє автопрому », – підкреслив Фарлі.
Ford вже впроваджує цей підхід: до 2026 року компанія запустить гігантський завод BlueOval , де виготовлятимуться LFP-акумулятори на базі технологій китайського CATL.
Примітно, що LFP-батареї спочатку розробили в США – в Техаському університеті , а їхньою комерціалізацією займалася A123 Systems , яка отримувала державне фінансування. Однак через низький попит на електромобілі компанія збанкрутувала, а її технології викупила китайська Wanxiang Group .
Щоб успішно конкурувати, Ford розробляє доступний електромобіль вартістю менше $30 000, який зможе змагатися з китайськими бюджетними моделями. Поки що американські мита захищають внутрішній ринок від BYD та інших китайських брендів , але це також призводить до подорожчання моделей, що імпортуються в США, включаючи Lincoln Nautilus , що випускається в Китаї.