Нова бойова машина замінить БМ-21 Град, що стоїть на озброєнні ЗСУ. Глибоку модернізацію 122-мм реактивної системи залпового вогню провело ДП «Шепетівський ремонтний завод», а в якості бази «Укроборонпром» вибрав український КрАЗ нового перспективного покоління з компонуванням «кабіна над двигуном». Новий бойовий спецавтомобіль дебютував на виставці «Зброя та безпека», що завершила свою роботу минулого тижня в Києві. Він привернув увагу не тільки військових, але журналістів і звичайних відвідувачів виставки.
Про це повідомили у прес-службі АвтоКрАЗу.
БМ-21 Берест, у порівнянні з Градом, має більші потужність залпу та точність ведення вогню, більшу інтеграцію цифрових систем управління і наведення артилерії, велику мобільність і вимагає менше часу для підготовки до відкриття вогню.
При виробництві цієї реактивної системи використовуються лише українські комплектуючі. Головна особливість – цифрова система управління вогнем, що дозволяє екіпажу проводити підготовку до стрільби, зокрема – топогеодезичну прив’язку, не покидаючи кабіни. Ще однією особливістю нової РСЗО є збільшення потужності залпу до 50 реактивних снарядів, замість 40 у Града. Велика потужність дозволяє гарантовано знищувати противника і оперативно розподіляти вогонь між різними цілями.
Завдяки новим цифровим технологіям, інтегруючим Берест в систему обміну інформацією на полі бою, розрахунок РСЗВ у режимі реального часу отримує точні координати противника, які в обробленому вигляді надходять з безпілотників, контрбатарейної РЛС та інших систем спостереження. Така інтеграція в рази підвищує точність і ефективність ведення вогню.
Повнопривідне шасі КрАЗ-5401НЕ (4х4), на яке встановлено Берест, – одна з недавніх розробок ПрАТ «АвтоКрАЗ» перспективного безкапотного напрямку. Воно обладнане дворядною 4-дверною кабіною, яка дозволяє зручно розмістити екіпаж і всю необхідну апаратуру управління вогнем. Вантажопідйомність шасі КрАЗ-5401НЕ – 9 тонн.
Широкопрофільна шина з централізованою системою підкачки дозволяє експлуатувати спец виріб не тільки по дорогах із різним покриттям, а й в умовах повного бездоріжжя. Два паливних бака по 165 л кожен забезпечують всюдиходу рух без дозаправки на відстань 600 км. Автомобіль здатний розвивати швидкість понад 90 км/год, до того ж він досить маневрений, завдяки безкапотному компонуванню, і може легко пересуватися в умовах міського циклу.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment