Нова бойова машина замінить БМ-21 Град, що стоїть на озброєнні ЗСУ. Глибоку модернізацію 122-мм реактивної системи залпового вогню провело ДП «Шепетівський ремонтний завод», а в якості бази «Укроборонпром» вибрав український КрАЗ нового перспективного покоління з компонуванням «кабіна над двигуном». Новий бойовий спецавтомобіль дебютував на виставці «Зброя та безпека», що завершила свою роботу минулого тижня в Києві. Він привернув увагу не тільки військових, але журналістів і звичайних відвідувачів виставки.
Про це повідомили у прес-службі АвтоКрАЗу.
БМ-21 Берест, у порівнянні з Градом, має більші потужність залпу та точність ведення вогню, більшу інтеграцію цифрових систем управління і наведення артилерії, велику мобільність і вимагає менше часу для підготовки до відкриття вогню.
При виробництві цієї реактивної системи використовуються лише українські комплектуючі. Головна особливість – цифрова система управління вогнем, що дозволяє екіпажу проводити підготовку до стрільби, зокрема – топогеодезичну прив’язку, не покидаючи кабіни. Ще однією особливістю нової РСЗО є збільшення потужності залпу до 50 реактивних снарядів, замість 40 у Града. Велика потужність дозволяє гарантовано знищувати противника і оперативно розподіляти вогонь між різними цілями.
Завдяки новим цифровим технологіям, інтегруючим Берест в систему обміну інформацією на полі бою, розрахунок РСЗВ у режимі реального часу отримує точні координати противника, які в обробленому вигляді надходять з безпілотників, контрбатарейної РЛС та інших систем спостереження. Така інтеграція в рази підвищує точність і ефективність ведення вогню.
Повнопривідне шасі КрАЗ-5401НЕ (4х4), на яке встановлено Берест, – одна з недавніх розробок ПрАТ «АвтоКрАЗ» перспективного безкапотного напрямку. Воно обладнане дворядною 4-дверною кабіною, яка дозволяє зручно розмістити екіпаж і всю необхідну апаратуру управління вогнем. Вантажопідйомність шасі КрАЗ-5401НЕ – 9 тонн.
Широкопрофільна шина з централізованою системою підкачки дозволяє експлуатувати спец виріб не тільки по дорогах із різним покриттям, а й в умовах повного бездоріжжя. Два паливних бака по 165 л кожен забезпечують всюдиходу рух без дозаправки на відстань 600 км. Автомобіль здатний розвивати швидкість понад 90 км/год, до того ж він досить маневрений, завдяки безкапотному компонуванню, і може легко пересуватися в умовах міського циклу.
Компанія Polestar опублікувала відеозвіт про випробування технології надшвидкої зарядки: прототип седана Polestar 5, оснащений батареєю…
Внаслідок пандемії COVID-19 усім було важко відновити роботу. Після пожвавлення економіки автомобільний сектор зіштовхнувся із…
Mazda розкрила повний перелік цін на свою нову модель CX-80 , доповнюючи лінійку популярних кросоверів.…
Компанія Bentley представила лімітований родстер Batur Convertible. Тираж дводверки складе 16 екземплярів. Кожна отримає 750-сильний…
Влітку цього року компанія Mercedes-Benz Trucks організує наймасштабніший тест-драйв у своїй історії. Два прототипи електричної…
Перший погляд на новий Geely Galaxy E5: буде і версія з правим кермом. Geely розширює…
Leave a Comment