Як розповіли фахівці, незалежно від умов, в яких здійснюється обслуговування автомобіля, прогрів двигуна перед заміною масла та фільтрів має першорядне значення. Цей етап сприяє швидкому та ефективному виведенню відпрацьованих рідин із системи, так як при нагріванні масло стає менш в’язким.
Якщо заміна масла здійснюється на «холодному» двигуні, існує ймовірність того, що не вдасться повністю видалити старе мастило з двигуна , попереджають експерти. Це, у свою чергу, може негативно вплинути на продуктивність автомобіля, так як частинки старого масла, що залишилися, змішуючись з новою, погіршать роботу мотора і збільшать знос його компонентів.
Для належного виконання процедури рекомендується запустити двигун і дати йому попрацювати на холостих обертах протягом трьох-п’яти хвилин після чого можна починати злив відпрацьованого масла. Однак для запобігання опікам краще зачекати 10-15 секунд після того, як двигун заглушать, підсумували експерти.
Toyota Motor офіційно оголосила про завершення виробництва седана Corolla Axio E160 та універсала Corolla Fielder…
Компанія Peugeot представила стратегію на 2025 рік, наголосивши на електромобілях, продуктивності та сталому розвитку. Новий…
Компанія Volkswagen офіційно підтвердила плани випуску нового компактного електричного кросовера, який має стати найдоступнішим у…
З 1 березня 2025 року в Україні може бути призупинено функціонування всіх АЗС. Про це…
Тісне партнерство між Suzuki та Toyota призвело до кількох моделей з боку обох компаній, які…
BMW славиться виробництвом розкішних і динамічних автомобілів, що дарують гострі відчуття за кермом. Проте така…
Leave a Comment