Як розповіли фахівці, незалежно від умов, в яких здійснюється обслуговування автомобіля, прогрів двигуна перед заміною масла та фільтрів має першорядне значення. Цей етап сприяє швидкому та ефективному виведенню відпрацьованих рідин із системи, так як при нагріванні масло стає менш в’язким.
Якщо заміна масла здійснюється на «холодному» двигуні, існує ймовірність того, що не вдасться повністю видалити старе мастило з двигуна , попереджають експерти. Це, у свою чергу, може негативно вплинути на продуктивність автомобіля, так як частинки старого масла, що залишилися, змішуючись з новою, погіршать роботу мотора і збільшать знос його компонентів.
Для належного виконання процедури рекомендується запустити двигун і дати йому попрацювати на холостих обертах протягом трьох-п’яти хвилин після чого можна починати злив відпрацьованого масла. Однак для запобігання опікам краще зачекати 10-15 секунд після того, як двигун заглушать, підсумували експерти.
Італійський бренд Lamborghini анонсував дебют нового спортивного автомобіля, дизайн якого поки що ретельно приховується. Днями…
На боковинах шин іноді можна помітити кружечки або інші геометричні позначки різних кольорів - червоного,…
Найпопулярнішим кросовером Mazda залишається CX-5, який цього року отримає третє покоління. Однак у модельній гамі…
Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…
На українському автомобільному ринку гібриди вже займають вагому частку. Сьогодні кожен п'ятий новозареєстрований автомобіль оснащений…
Японський Nissan анонсував швидкий дебют на американському ринку двох різних гібридних варіантів флагманського кросовера Nissan…
Leave a Comment