Як розповіли фахівці, незалежно від умов, в яких здійснюється обслуговування автомобіля, прогрів двигуна перед заміною масла та фільтрів має першорядне значення. Цей етап сприяє швидкому та ефективному виведенню відпрацьованих рідин із системи, так як при нагріванні масло стає менш в’язким.
Якщо заміна масла здійснюється на «холодному» двигуні, існує ймовірність того, що не вдасться повністю видалити старе мастило з двигуна , попереджають експерти. Це, у свою чергу, може негативно вплинути на продуктивність автомобіля, так як частинки старого масла, що залишилися, змішуючись з новою, погіршать роботу мотора і збільшать знос його компонентів.
Для належного виконання процедури рекомендується запустити двигун і дати йому попрацювати на холостих обертах протягом трьох-п’яти хвилин після чого можна починати злив відпрацьованого масла. Однак для запобігання опікам краще зачекати 10-15 секунд після того, як двигун заглушать, підсумували експерти.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment