Як розповіли фахівці, незалежно від умов, в яких здійснюється обслуговування автомобіля, прогрів двигуна перед заміною масла та фільтрів має першорядне значення. Цей етап сприяє швидкому та ефективному виведенню відпрацьованих рідин із системи, так як при нагріванні масло стає менш в’язким.
Якщо заміна масла здійснюється на «холодному» двигуні, існує ймовірність того, що не вдасться повністю видалити старе мастило з двигуна , попереджають експерти. Це, у свою чергу, може негативно вплинути на продуктивність автомобіля, так як частинки старого масла, що залишилися, змішуючись з новою, погіршать роботу мотора і збільшать знос його компонентів.
Для належного виконання процедури рекомендується запустити двигун і дати йому попрацювати на холостих обертах протягом трьох-п’яти хвилин після чого можна починати злив відпрацьованого масла. Однак для запобігання опікам краще зачекати 10-15 секунд після того, як двигун заглушать, підсумували експерти.
Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…
Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…
В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…
Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
Leave a Comment