28 січня 2025 року Audi презентувала інноваційну гібридну систему MHEV plus, яка трансформує м’який гібрид (MHEV) у повноцінний гібрид із можливістю руху на електротязі. Ця розробка поєднує економічність, комфорт та покращені динамічні характеристики.
Система оснащена електроприводом PTG, який додає 24 л. і 230 Нм моменту, що крутить, знижуючи навантаження на двигун внутрішнього згоряння. Завдяки літій-залізо-фосфатній батареї на 1,7 кВт/год та водяному охолодженню, забезпечується ефективне рекуперування до 25 кВт та плавність ходу.
Нова технологія дозволяє рухатися на електротязі на швидкостях до 140 км/год у режимі «електричного вітрильника», що робить MHEV plus ефективною альтернативою PHEV без підключення до зарядних станцій.
Audi заявляє, що MHEV plus знизить викиди CO₂ на 10–17 г/км в залежності від моделі.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment