28 січня 2025 року Audi презентувала інноваційну гібридну систему MHEV plus, яка трансформує м’який гібрид (MHEV) у повноцінний гібрид із можливістю руху на електротязі. Ця розробка поєднує економічність, комфорт та покращені динамічні характеристики.
Система оснащена електроприводом PTG, який додає 24 л. і 230 Нм моменту, що крутить, знижуючи навантаження на двигун внутрішнього згоряння. Завдяки літій-залізо-фосфатній батареї на 1,7 кВт/год та водяному охолодженню, забезпечується ефективне рекуперування до 25 кВт та плавність ходу.
Нова технологія дозволяє рухатися на електротязі на швидкостях до 140 км/год у режимі «електричного вітрильника», що робить MHEV plus ефективною альтернативою PHEV без підключення до зарядних станцій.
Audi заявляє, що MHEV plus знизить викиди CO₂ на 10–17 г/км в залежності від моделі.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment