28 січня 2025 року Audi презентувала інноваційну гібридну систему MHEV plus, яка трансформує м’який гібрид (MHEV) у повноцінний гібрид із можливістю руху на електротязі. Ця розробка поєднує економічність, комфорт та покращені динамічні характеристики.
Система оснащена електроприводом PTG, який додає 24 л. і 230 Нм моменту, що крутить, знижуючи навантаження на двигун внутрішнього згоряння. Завдяки літій-залізо-фосфатній батареї на 1,7 кВт/год та водяному охолодженню, забезпечується ефективне рекуперування до 25 кВт та плавність ходу.
Нова технологія дозволяє рухатися на електротязі на швидкостях до 140 км/год у режимі «електричного вітрильника», що робить MHEV plus ефективною альтернативою PHEV без підключення до зарядних станцій.
Audi заявляє, що MHEV plus знизить викиди CO₂ на 10–17 г/км в залежності від моделі.
Lexus, преміальний підрозділ Toyota, вже кілька десятиліть утримує лідерські позиції завдяки поєднанню високої надійності та…
Технічне обслуговування автомобіля давно перестало бути формальністю і перетворилося на ключовий чинник, що визначає термін…
Mercedes-Benz офіційно спростував чутки про можливу угоду з BMW щодо постачання двигунів. На Мюнхенському автосалоні…
Багато власників нових автомобілів перед початком експлуатації уважно вивчають технічний опис, переконані, що він містить…
Осінь - це справжній іспит для водіїв і їхніх автомобілів. Листя на дорогах, дощі, різкі…
Автовиробники все частіше замінюють класичні автоматичні коробки на варіатори CVT. Експерти пояснюють їхню популярність низькою…
Leave a Comment