28 січня 2025 року Audi презентувала інноваційну гібридну систему MHEV plus, яка трансформує м’який гібрид (MHEV) у повноцінний гібрид із можливістю руху на електротязі. Ця розробка поєднує економічність, комфорт та покращені динамічні характеристики.
Система оснащена електроприводом PTG, який додає 24 л. і 230 Нм моменту, що крутить, знижуючи навантаження на двигун внутрішнього згоряння. Завдяки літій-залізо-фосфатній батареї на 1,7 кВт/год та водяному охолодженню, забезпечується ефективне рекуперування до 25 кВт та плавність ходу.
Нова технологія дозволяє рухатися на електротязі на швидкостях до 140 км/год у режимі «електричного вітрильника», що робить MHEV plus ефективною альтернативою PHEV без підключення до зарядних станцій.
Audi заявляє, що MHEV plus знизить викиди CO₂ на 10–17 г/км в залежності від моделі.
У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…
Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…
У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…
Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…
Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…
Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…
Leave a Comment