Найчастіше автомобілісти знають необхідність прогріти двигун перед поїздкою в зимовий період. Але крім двигуна, необхідність у прогріві є і у коробки передач, як механічної, так і автоматичної.
Сюди ж відносяться і деталі трансмісії – передні та задній редуктори, в яких також є рідина , і вона густіє на морозі. Тому всім зазначеним елементам потрібно прогрівання. Але важливе зауваження – досягнення «робітників» температур відбувається лише під час плавного руху автомобіля, а не під час прогрівання на парковці.
Всі гумотехнічні елементи підвіски також дубіють у мороз і потребують плавного початку роботи. Саме тому забороняється різко вивертати колеса автомобіля, виїжджаючи з паркінгу після морозної ночі. Так знижується термін експлуатації ШРУСів, які втрачають еластичність за низьких температур.
Крім того, прогрівання потрібно і для амортизаторів, сайлентблоків, елементів пневмо-гідравлічної підвіски . Усі зазначені елементи схильні до негативного впливу низьких температур. Щоб уникнути їх швидкого виходу з ладу, важливо починати рух машиною плавно без різких прискорень і різких коливань підвіски. Усі деталі мають прийти у свій робочий стан, підсумував експерт.
2026 рік обіцяє стати насиченим на прем'єри: автомобільна індустрія одночасно рухається в бік електрифікації, повертає…
Російські удари по Одеській області пошкодили важливу інфраструктуру, зокрема міст через Дністер у Маяках, який…
Компанія Ford вирішила зняти з виробництва свої найдоступніші бензинові моделі в США через масштабну реконструкцію…
Перші заморозки щороку перевіряють водія не на досвід, а на дисципліну. Ми виділили вісім типових…
Витрата пального залежить від умов їзди. У місті її збільшують затори та часті зупинки, а…
У першій половині 2025 року в США зафіксували 334 114 викрадень автомобілів - це на…
Leave a Comment