Найчастіше автомобілісти знають необхідність прогріти двигун перед поїздкою в зимовий період. Але крім двигуна, необхідність у прогріві є і у коробки передач, як механічної, так і автоматичної.
Сюди ж відносяться і деталі трансмісії – передні та задній редуктори, в яких також є рідина , і вона густіє на морозі. Тому всім зазначеним елементам потрібно прогрівання. Але важливе зауваження – досягнення «робітників» температур відбувається лише під час плавного руху автомобіля, а не під час прогрівання на парковці.
Всі гумотехнічні елементи підвіски також дубіють у мороз і потребують плавного початку роботи. Саме тому забороняється різко вивертати колеса автомобіля, виїжджаючи з паркінгу після морозної ночі. Так знижується термін експлуатації ШРУСів, які втрачають еластичність за низьких температур.
Крім того, прогрівання потрібно і для амортизаторів, сайлентблоків, елементів пневмо-гідравлічної підвіски . Усі зазначені елементи схильні до негативного впливу низьких температур. Щоб уникнути їх швидкого виходу з ладу, важливо починати рух машиною плавно без різких прискорень і різких коливань підвіски. Усі деталі мають прийти у свій робочий стан, підсумував експерт.
Світлофори майже сто років залишаються незмінними: червоне світло означає зупинку, жовте - уповільнення, а зелене…
Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…
Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…
Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Leave a Comment