Найчастіше автомобілісти знають необхідність прогріти двигун перед поїздкою в зимовий період. Але крім двигуна, необхідність у прогріві є і у коробки передач, як механічної, так і автоматичної.
Сюди ж відносяться і деталі трансмісії – передні та задній редуктори, в яких також є рідина , і вона густіє на морозі. Тому всім зазначеним елементам потрібно прогрівання. Але важливе зауваження – досягнення «робітників» температур відбувається лише під час плавного руху автомобіля, а не під час прогрівання на парковці.
Всі гумотехнічні елементи підвіски також дубіють у мороз і потребують плавного початку роботи. Саме тому забороняється різко вивертати колеса автомобіля, виїжджаючи з паркінгу після морозної ночі. Так знижується термін експлуатації ШРУСів, які втрачають еластичність за низьких температур.
Крім того, прогрівання потрібно і для амортизаторів, сайлентблоків, елементів пневмо-гідравлічної підвіски . Усі зазначені елементи схильні до негативного впливу низьких температур. Щоб уникнути їх швидкого виходу з ладу, важливо починати рух машиною плавно без різких прискорень і різких коливань підвіски. Усі деталі мають прийти у свій робочий стан, підсумував експерт.
Щоб автомобіль, який не використовуватиметься взимку, зберігся у справному стані, його потрібно правильно підготувати до…
Відмова від огляду на стан сп'яніння часто перетворює тверезого водія на фігуранта адміністративної справи за…
В останні роки не вщухають чутки щодо повернення Toyota FJ Cruiser 2026, а інтерес до…
У серпні цього року стало відомо про розробку компанією BMW нового позашляховика, який повинен скласти…
Аварійна світлова сигналізація - це офіційний попереджувальний сигнал, який покликаний привертати увагу інших учасників руху…
Від 2026 року Euro NCAP запроваджує оновлені стандарти безпеки, які можуть позбавити багато автовиробників звичних…
Leave a Comment