Найчастіше автомобілісти знають необхідність прогріти двигун перед поїздкою в зимовий період. Але крім двигуна, необхідність у прогріві є і у коробки передач, як механічної, так і автоматичної.
Сюди ж відносяться і деталі трансмісії – передні та задній редуктори, в яких також є рідина , і вона густіє на морозі. Тому всім зазначеним елементам потрібно прогрівання. Але важливе зауваження – досягнення «робітників» температур відбувається лише під час плавного руху автомобіля, а не під час прогрівання на парковці.
Всі гумотехнічні елементи підвіски також дубіють у мороз і потребують плавного початку роботи. Саме тому забороняється різко вивертати колеса автомобіля, виїжджаючи з паркінгу після морозної ночі. Так знижується термін експлуатації ШРУСів, які втрачають еластичність за низьких температур.
Крім того, прогрівання потрібно і для амортизаторів, сайлентблоків, елементів пневмо-гідравлічної підвіски . Усі зазначені елементи схильні до негативного впливу низьких температур. Щоб уникнути їх швидкого виходу з ладу, важливо починати рух машиною плавно без різких прискорень і різких коливань підвіски. Усі деталі мають прийти у свій робочий стан, підсумував експерт.
Зареєстровано законопроєкт №8082 у Верховній Раді, який передбачає важливі зміни щодо терміну дії водійських посвідчень.…
Renault активно вдосконалює свій бестселер Duster, готуючи до випуску оновлену модель з повним приводом 4X4…
У 2025 році в Україні водіям заборонили користуватися мобільними телефонами під час керування транспортним засобом.…
Skoda продовжує підтверджувати свою майстерність у створенні відмінних семимісних позашляховиків, і успіх моделі Kodiaq лише…
Новий бюджетний кросовер Dacia Duster третього покоління вже з’явився на європейському ринку, після семи років…
У мережу потрапило перше фото шостого покоління Toyota RAV4, яке було зроблене на закритому заході…
Leave a Comment