Найчастіше автомобілісти знають необхідність прогріти двигун перед поїздкою в зимовий період. Але крім двигуна, необхідність у прогріві є і у коробки передач, як механічної, так і автоматичної.
Сюди ж відносяться і деталі трансмісії – передні та задній редуктори, в яких також є рідина , і вона густіє на морозі. Тому всім зазначеним елементам потрібно прогрівання. Але важливе зауваження – досягнення «робітників» температур відбувається лише під час плавного руху автомобіля, а не під час прогрівання на парковці.
Всі гумотехнічні елементи підвіски також дубіють у мороз і потребують плавного початку роботи. Саме тому забороняється різко вивертати колеса автомобіля, виїжджаючи з паркінгу після морозної ночі. Так знижується термін експлуатації ШРУСів, які втрачають еластичність за низьких температур.
Крім того, прогрівання потрібно і для амортизаторів, сайлентблоків, елементів пневмо-гідравлічної підвіски . Усі зазначені елементи схильні до негативного впливу низьких температур. Щоб уникнути їх швидкого виходу з ладу, важливо починати рух машиною плавно без різких прискорень і різких коливань підвіски. Усі деталі мають прийти у свій робочий стан, підсумував експерт.
Volvo готується до повернення універсала XC70 у 2026 році — моделі, яка раніше зайняла особливу…
Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…
Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…
Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…
Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…
Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…
Leave a Comment