Компанія Alpina показала екстремальну чотиридверку B8 GT. В її основу лягла повнопривідна BMW M850i xDrive Gran Coupe з бітурбодвигуном V8 4.4. На «Альпіні» мотор видає 634 кінські сили і 850 Нм моменту, що крутить, і дозволяє вистрілювати до «сотні» за 3,3 секунди.
Що відомо про новинку
Фірма Alpina випустила останню модель у статусі незалежного виробника. Чотирьохдверка B8 GT заснована на BMW M850i xDrive Gran Coupe і має під капотом «бітурбовісімку» 4.4, що розвиває 634 кінські сили і 850 Нм крутного моменту. Той самий двигун на звичайній “вісімці” видає 530 сил і 750 Нм, а на B8 без приставки GT – 621 силу і 800 Нм.
У поєднанні з восьмидіапазонним автоматом ZF і повним приводом альпінівський агрегат дозволяє розганятися до першої «сотні» за 3,3 секунди – на десяту секунди повільніше M8 Competition . Максимальна швидкість B8 GT становить 330 кілометрів на годину, як у молодшого B5 GT.
У оснащення спорткара входять аеродинамічні елементи з вуглепластику та ковані колеса Classic діаметром 21 дюйм із шинами Pirelli P Zero. Салон оздоблений натуральною шкірою та деревом. Усього буде випущено 99 екземпляром B8 GT, з яких 20 – з двоколірним кузовом (синій/зелений + чорний). Ціна у Німеччині – 225 тисяч євро. Для порівняння: BMW M850i xDrive коштує від 134 900 євро, M8 Competition Gran Coupe – від 180 500 євро.
До кінця 2025 Alpina буде вважатися самостійним виробником, а потім права на бренд перейдуть BMW AG – на американському сайті марки “Альпіни” вже сусідять з основними модифікаціями. Зміниться і модельний ряд, причому нову лінійку Alpina покаже зовсім скоро. За її дизайн відповідатиме екс-стиліст Polestar Максиміліан Міссоні .