Знаєте, багато хто навіть не задумується про те, що антифриз треба міняти. Я теж колись думав: ну ллється собі рідина, і добре. Але насправді, забути про заміну охолоджуючої рідини – це як грати в лотерею з двигуном. Шанс, що все обійдеться, малий, а от проблем можна зловити купу.
Антифриз – це така штука, яка реально рятує мотор. Він не дає двигуну перегріватися, взимку не дає системі замерзнути, і взагалі захищає від різних неприємностей. У ньому є вода, купа хімії й ті самі присадки, які борються з корозією і роблять рідину такою красивою яскравою. Якби не вони, взагалі все б іржавіло й ламалося.
І ось тут важливо розуміти, що навіть у найкращого антифризу є свій строк життя. Ну серйозно, виробники авто радять міняти його через певний час або пробіг. Наприклад, у BMW це 4 роки, у Mercedes – 5, а деякі Renault взагалі хваляться, що їхній антифриз служить весь термін життя машини. Хоча, чесно, я б не ризикував.
Якщо антифриз не міняти, то починається цілий кошмар. Присадки поступово зникають, корозія стає неминучою, система забивається осадом, а охолодження двигуна перестає працювати як слід. Уявіть собі, що в спеку стоїте в заторі, а мотор починає перегріватися. Це ж капець! І ще й помпа, радіатор чи термостат можуть постраждати. Усе це – зайві витрати.
Коли вже зважитесь на заміну, завжди дивіться, в якому стані стара рідина. Якщо вона стала коричневою або з якимось чорним осадом, це тривожний сигнал. Тут точно треба промити систему і залити новий антифриз. А ще обирайте правильний – той самий G12 чи G13 з довгим строком служби. І звертайте увагу на температуру, при якій плануєте їздити, бо це теж має значення.
Отож, висновок простий: не ігноруйте антифриз. Він не просто так там є, а щоб захистити ваш мотор і гаманець від зайвих витрат.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment