Mazda офіційно завершила виробництво своєї повністю електричної версії MX-30 EV. EV із роторним двигуном продовжує залишатися у програмі, хоча її майбутнє також викликає питання.
Електрична версія MX-30 дебютувала в 2020 році за стартовою ціною €33490, яка до 2024 року збільшилася до €35990. Цей компактний кросовер довжиною 4,4 метра оснащувався електродвигуном потужністю 145 к.с. та батареєю ємністю 35,5 кВт · год. Запас ходу автомобіля становив всього 200 км WLTP, що робило його менш привабливим в порівнянні з конкурентами.
Зарядка автомобіля відбувалася через змінний струм потужністю до 11 кВт чи постійний струм до 50 кВт. Повна зарядка з 20% до 80% займала близько 25 хвилин, проте швидкість заряду залишалася низькою — 0,7 кВт·год/хв. Для порівняння, Mini Cooper E демонстрував швидкість 0,9 кВт · год / хв, а VW ID.3 GTX – 2,1 кВт · год / хв.
MX-30 EV виявився непопулярним на більшості ринків. У США за два роки вдалося реалізувати менше 600 екземплярів, після чого модель зняли з продажу влітку 2023 року. У Європі за перші 11 місяців 2024 року було продано лише 283 одиниці. Навпаки, гібридна версія R-EV із роторним двигуном показала значно кращі результати: 1070 проданих автомобілів за той самий період.
Mazda готується представити нову модель EZ-6 у 2025 році. на сучасну платформу для електромобілів.
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Hyundai створила марку Genesis рівно десять років тому як бренд, що продає преміальні автомобілі. З…
Нова платформа Neue Klasse, створена BMW під електрокари, змінить уявлення про автомобілі баварської компанії. Однак…
Про те, що компанія Jeep розпочала розробку кросовера Compass нового покоління, стало відомо ще торік.…
Leave a Comment