Механіки попереджають: запуск автомобіля з штовхача може призвести до дорогого ремонту, особливо у випадку із сучасними машинами. Цей метод часто використовується при розрядженому акумуляторі або несправності стартера, проте для сучасних автомобілів він може бути вкрай небажаний через складні конструктивні особливості.
Запуск із штовхача вимагає участі як мінімум двох осіб: один штовхає машину, інший керує педалями зчеплення, газу та гальма. Процес починається із включення нейтральної передачі. Після розгону до швидкості 10–15 км/год водій включає запалювання, перемикається на другу передачу та плавно відпускає зчеплення. Іноді рекомендують використовувати третю передачу, щоб мінімізувати ривки. Альтернативою може стати запуск за допомогою буксирування: замість штовхаючого використовується буксирувальний трос, прикріплений до іншого автомобіля.
Однак автомеханік пояснив, чому такий запуск небезпечний для сучасних машин. Серед найуразливіших деталей – ремінь газорозподільного механізму (ГРМ). Різкі навантаження можуть призвести до перескакування ременя або його обриву, що може призвести до серйозних пошкоджень клапанів і поршнів. Ремонт таких поломок може коштувати десятки тисяч гривень.
Крім того, двомасовий маховик, що використовується в сучасних автомобілях, схильний до пошкоджень при різкому старті. Також існує ризик витоку палива в масляний піддон, що може зашкодити каталізатору або фільтру твердих частинок.
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
На ринку кросоверів з варіаторними коробками передач є моделі, у яких цей вузол виходить з…
Чеський виробник Skoda продовжує розкривати деталі свого майбутнього електромобіля, який замінить актуальну Octavia. Концепт під…
Експерт підкреслює, що одним із ключових факторів прохідності автомобіля є шини: навіть при високому кліренсі…
Leave a Comment