Categories: Авто

В Україні представили нову бойову машину БМ-21 УМ “Берест” (Відео)

Share

“Берест” призначений для заміни БМ-21 “Град”, яка стоїть на озброєнні Збройних сил України.

ДП “Шепетівський ремонтний завод”, що входить до складу ДК “Укроборонпром”, представило нову бойову машину БМ-21 УМ “Берест”. Про це повідомляє прес-служба оборонного відомства.

“Берест” призначений для заміни БМ-21 “Град”, яка стоїть на озброєнні Збройних сил України. Використання сучасних цифрових технологій і нове шасі вітчизняного виробництва надають “Бересту” ключові бойові і експлуатаційні переваги, які значно розширюють бойові можливості РСЗВ”, – йдеться в повідомленні.

“Якщо КБ” Південне “поставить нові ракети до “Град”, які в два рази далі працюють, то це буде дуже добре”, – прокоментував секретар Ради національної безпеки і оборони Олександр Турчинов під час відвідування Міжнародної спеціалізованої виставки засобів захисту, озброєння, військової і спеціальної техніки, технологій та товарів подвійного використання “Зброя та безпека 2018”.

Однією з особливостей “Береста” стала цифрова система управління вогнем, яка проводить підготовку до стрільби, зокрема – топогеодезичну прив’язку, не покидаючи кабіни. Відзначається, що завдяки цьому розрахунок РСЗВ в режимі реального часу отримує точні координати ворога, які в обробленому вигляді надходять з дронів, контрбатарейної РЛС, а також інших систем спостереження. Ще однією особливістю нової РСЗО є збільшення потужності залпу до 50 реактивних снарядів замість 40 в “Граді”.

“Берест” встановлено на новому шасі від КрАЗ – 5401НЕ з колісною формулою 4х4. Нове шасі має компоновку “кабіна над двигуном” і обладнано дворядною чотирьохдверною кабіною, яка дозволяє розмістити розрахунок і всю необхідну апаратуру управління вогнем.

Крім того, “Берест”, в порівнянні з “Градом”, має значно меншу вартість і велику потужність залпу, точність ведення вогню, інтеграцію в цифрові системи управління і наведення артилерії, велику мобільність і вимагає менше часу для відкриття вогню.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Три прості способи швидко позбутися льоду на лобовому склі

Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…

08.11.2024

Dacia готується скласти конкуренцію Volkswagen Golf новим доступним хетчбеком

Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…

08.11.2024

Як уникнути шахрайства під час купівлі вживаного авто: 10 найпоширеніших афер

Пошук і купівля вживаного авто має бути захопливим процесом, але шахраї легко можуть підбити водіїв…

08.11.2024

Водіям нагадали про штрафи за порушення при використанні поворотників

Водії в Україні часто навіть не замислюються, що Правила дорожнього руху вимагають не просто вмикати…

08.11.2024

Toyota представила нову версію Corolla

Під час створення нової Corolla Altis GR Sport інженери надихнулися успішними моделями GR Yaris GR…

08.11.2024

Автоексперти розвінчали 3 популярні міфи про поліцейських

Щоб водії краще дотримувалися правил дорожнього руху, багато співробітників поліціїпогоджуються на деякі хитрощі щодо них.…

08.11.2024