Categories: Авто

В Україні представили нову бойову машину БМ-21 УМ “Берест” (Відео)

Share

“Берест” призначений для заміни БМ-21 “Град”, яка стоїть на озброєнні Збройних сил України.

ДП “Шепетівський ремонтний завод”, що входить до складу ДК “Укроборонпром”, представило нову бойову машину БМ-21 УМ “Берест”. Про це повідомляє прес-служба оборонного відомства.

“Берест” призначений для заміни БМ-21 “Град”, яка стоїть на озброєнні Збройних сил України. Використання сучасних цифрових технологій і нове шасі вітчизняного виробництва надають “Бересту” ключові бойові і експлуатаційні переваги, які значно розширюють бойові можливості РСЗВ”, – йдеться в повідомленні.

“Якщо КБ” Південне “поставить нові ракети до “Град”, які в два рази далі працюють, то це буде дуже добре”, – прокоментував секретар Ради національної безпеки і оборони Олександр Турчинов під час відвідування Міжнародної спеціалізованої виставки засобів захисту, озброєння, військової і спеціальної техніки, технологій та товарів подвійного використання “Зброя та безпека 2018”.

Однією з особливостей “Береста” стала цифрова система управління вогнем, яка проводить підготовку до стрільби, зокрема – топогеодезичну прив’язку, не покидаючи кабіни. Відзначається, що завдяки цьому розрахунок РСЗВ в режимі реального часу отримує точні координати ворога, які в обробленому вигляді надходять з дронів, контрбатарейної РЛС, а також інших систем спостереження. Ще однією особливістю нової РСЗО є збільшення потужності залпу до 50 реактивних снарядів замість 40 в “Граді”.

“Берест” встановлено на новому шасі від КрАЗ – 5401НЕ з колісною формулою 4х4. Нове шасі має компоновку “кабіна над двигуном” і обладнано дворядною чотирьохдверною кабіною, яка дозволяє розмістити розрахунок і всю необхідну апаратуру управління вогнем.

Крім того, “Берест”, в порівнянні з “Градом”, має значно меншу вартість і велику потужність залпу, точність ведення вогню, інтеграцію в цифрові системи управління і наведення артилерії, велику мобільність і вимагає менше часу для відкриття вогню.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Податки при продажу автомобіля: хто, коли і скільки має платити

Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…

15.06.2025

Чому українці масово провалюють практичні іспити на права і як цього уникнути

З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…

15.06.2025

Що потрібно знати про перевезення дітей у авто: правила та штрафи

В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…

15.06.2025

Як поводитись, якщо вас зупинила поліція: поради адвоката

Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…

15.06.2025

Експерти назвали найбільш аварійні авто 2020 року

Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…

15.06.2025

В Україні з 1 липня техогляд автомобілів проходитиме з обов’язковою відеофіксацією

З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…

15.06.2025