Categories: Новини

У «Богдані» відповіли на паливні протести водіїв

Share

Водії нелегальних автомобілів на єврономерах 11 жовтня заблокували рух на столичних дорогах, протестуючи проти підвищення цін на паливо. Вони не платять податки в державний бюджет, проте їм вистачає нахабства висувати вимоги до держави. Про це повідомляється на сайті корпорації «Богдан».

У корпорації «Богдан» звертають увагу на те, що замість того, щоб вимагати зниження цін на імпортне паливо, доцільніше було б вимагати від держави налагодження вітчизняної переробки нафтових продуктів. Це дозволило б знизити ціну на бензин і одночасно сприяло б зростанню економіки України.

«Водії незаконних авто з іноземною реєстрацією прагнуть купувати машини за європейськими цінами. У той же час купувати паливо за європейською вартістю – відмовляються. Більш того, роблять киян заручниками своїх безглуздих вимог. Спочатку вони не платять податки за ввезення машин, заявляючи, що авто має бути доступне кожному. Тепер у цих порушників закону немає грошей заправити свій металобрухт. Вони створюють абсурдну ситуацію, за якої страждають всі учасники руху і країна в цілому», – відзначили в прес-службі корпорації.

У компанії також відзначили, що налагодження виробництва як автомобілів, так і палива всередині України сприяло б відродженню економіки та зростання добробуту громадян. Так, українські підприємства можуть стати майданчиками для виготовлення продукції світових брендів. Зокрема, «Богдан Моторс» є найсучаснішим в Україні підприємством з повномасштабного виробництва легкових автомобілів в місті Черкаси, потужності якого становлять 120 000 – 150 000 транспортних засобів на рік.

Раніше «Богдан» відзначав, що власники нелегальних авто на єврономерах завдають шкоди державному бюджету не тільки в сфері податків, а й субсидій: уряд не може зараховувати їх авто в статистку при нарахуванні державної підтримки, оскільки вони не є фактичними власниками цих транспортних засобів.

Як відомо, що Верховна Рада може прийняти неприпустиме зниження акцизів на ввезення автомобілів. Згідно з підрахунками Кабміну, закон призведе до щорічних втрат в розмірі 2 млрд гривень для українського бюджету.

Нашестя старих авто вже призвело до того, що місце нових автомобілів на ринку все активніше займають старі легковика з іноземною реєстрацією. Така тенденція може остаточно вбити українське автовиробництво і цивілізований ринок в цілому.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Кому в Україні дозволено їздити без водійських прав

В Україні штраф у розмірі 3 400 грн накладається за керування транспортними засобами без відповідних…

19.01.2025

Ковані диски Ferrari Purosangue дорожчі за цілу Toyota Supra

Паркування на автомобілі з низькопрофільною гумою часто пов'язане з пошкодженням колісних дисків. Але ще сумніше…

19.01.2025

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025