Categories: Новини

У «Богдані» відповіли на паливні протести водіїв

Share

Водії нелегальних автомобілів на єврономерах 11 жовтня заблокували рух на столичних дорогах, протестуючи проти підвищення цін на паливо. Вони не платять податки в державний бюджет, проте їм вистачає нахабства висувати вимоги до держави. Про це повідомляється на сайті корпорації «Богдан».

У корпорації «Богдан» звертають увагу на те, що замість того, щоб вимагати зниження цін на імпортне паливо, доцільніше було б вимагати від держави налагодження вітчизняної переробки нафтових продуктів. Це дозволило б знизити ціну на бензин і одночасно сприяло б зростанню економіки України.

«Водії незаконних авто з іноземною реєстрацією прагнуть купувати машини за європейськими цінами. У той же час купувати паливо за європейською вартістю – відмовляються. Більш того, роблять киян заручниками своїх безглуздих вимог. Спочатку вони не платять податки за ввезення машин, заявляючи, що авто має бути доступне кожному. Тепер у цих порушників закону немає грошей заправити свій металобрухт. Вони створюють абсурдну ситуацію, за якої страждають всі учасники руху і країна в цілому», – відзначили в прес-службі корпорації.

У компанії також відзначили, що налагодження виробництва як автомобілів, так і палива всередині України сприяло б відродженню економіки та зростання добробуту громадян. Так, українські підприємства можуть стати майданчиками для виготовлення продукції світових брендів. Зокрема, «Богдан Моторс» є найсучаснішим в Україні підприємством з повномасштабного виробництва легкових автомобілів в місті Черкаси, потужності якого становлять 120 000 – 150 000 транспортних засобів на рік.

Раніше «Богдан» відзначав, що власники нелегальних авто на єврономерах завдають шкоди державному бюджету не тільки в сфері податків, а й субсидій: уряд не може зараховувати їх авто в статистку при нарахуванні державної підтримки, оскільки вони не є фактичними власниками цих транспортних засобів.

Як відомо, що Верховна Рада може прийняти неприпустиме зниження акцизів на ввезення автомобілів. Згідно з підрахунками Кабміну, закон призведе до щорічних втрат в розмірі 2 млрд гривень для українського бюджету.

Нашестя старих авто вже призвело до того, що місце нових автомобілів на ринку все активніше займають старі легковика з іноземною реєстрацією. Така тенденція може остаточно вбити українське автовиробництво і цивілізований ринок в цілому.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Toyota і Suzuki створюють нові потужні моделі хетчбеків

За інформацією західних ЗМІ, наступного року японські автовиробники планують представити нові "гарячі" хетчбеки з турбомоторами…

30.06.2025

ЗСУ отримали повнорозмірний безпілотний автомобіль для бойових операцій

Бійці Збройних сил України тепер використовують у боях проти російських окупантів новітній український повнорозмірний безпілотний…

30.06.2025

Honda планує випуск нового бюджетного трирядного кросовера

Бюджетна лінійка SUV-моделей Honda, розроблена для ринків, що розвиваються, незабаром поповниться новою моделлю. Поряд із…

30.06.2025

Аптечка і вогнегасник в авто: коли поліція має право штрафувати, а коли ні

Багато українських водіїв звикли, що при зупинці поліцією треба показати документи, а інспектори можуть перевірити…

30.06.2025

Що робити, якщо акумулятор розрядився: поради від поліції

Акумулятор може розрядитися як після морозної ночі, так і якщо водій забуде вимкнути фари або…

30.06.2025

Audi розсекретила перші дані про майбутній Q3 Sportback

Audi готує до виходу оновлене покоління купе-кросовера Q3 Sportback, який стане стильнішою альтернативою класичному Q3.…

30.06.2025