Toyota готується до ребрендингу свого повністю електричного кросовера bZ4X . Модель, запущена в 2022 році, викликала питання не лише своїм дизайном, а й назвою, яка виявилася складною для сприйняття. В основі назви лежить концепція «beyond zero» (більше, ніж нуль викидів), а цифри та літери вказують на розмір та клас автомобіля.
Серед електромобілів 2024 та 2025 років bZ4X виділяється своїми характеристиками: запас ходу досягає 405 кілометрів, а платформа розділена з Lexus RZ та Subaru Solterra . Однак складна назва могла вплинути на продаж, і Toyota вирішила перезапустити модель з новим брендингом, щоб посилити її привабливість на ринку електрокарів.
Ця модель залишається актуальною для тих, хто обирає найкращі авто для міста, завдяки економічній витраті енергії та передовим технологіям. Серед питань залишається, яке авто придбати: новий bZ4X або його аналоги. Відповідь на це питання стане зрозумілою після рестайлінгу, який Toyota обіцяє найближчими роками.
Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…
Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…
В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…
Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
Leave a Comment