Volkswagen офіційно завершив виробництво двигуна VR-6 , який випускався майже 34 роки. Останній мотор був зібраний 12 грудня 2024 року, і тепер історія цього унікального агрегату добігла кінця.
Двигун VR-6 вперше дебютував у 1991 році на Женевському автосалоні у третьому поколінні Golf. З тих пір він став основою для безлічі моделей, таких як Passat, Touareg, Phaeton, а також автомобілів інших брендів групи VW, включаючи Audi Q7 та Porsche Cayenne. Загальний тираж VR-6 становив майже 1,87 мільйона одиниць.
Цей компактний і потужний мотор був популярний завдяки своїй універсальності та використанню в передньопривідних авто .
Для шанувальників автомобілів минулих років VR-6 залишається символом епохи надійних атмосферних двигунів. Сьогодні ж покупці все частіше вибирають автомобілі з більш сучасними агрегатами, що робить такі моделі більш актуальними . рухати промисловість вперед.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment