Volkswagen офіційно завершив виробництво двигуна VR-6 , який випускався майже 34 роки. Останній мотор був зібраний 12 грудня 2024 року, і тепер історія цього унікального агрегату добігла кінця.
Двигун VR-6 вперше дебютував у 1991 році на Женевському автосалоні у третьому поколінні Golf. З тих пір він став основою для безлічі моделей, таких як Passat, Touareg, Phaeton, а також автомобілів інших брендів групи VW, включаючи Audi Q7 та Porsche Cayenne. Загальний тираж VR-6 становив майже 1,87 мільйона одиниць.
Цей компактний і потужний мотор був популярний завдяки своїй універсальності та використанню в передньопривідних авто .
Для шанувальників автомобілів минулих років VR-6 залишається символом епохи надійних атмосферних двигунів. Сьогодні ж покупці все частіше вибирають автомобілі з більш сучасними агрегатами, що робить такі моделі більш актуальними . рухати промисловість вперед.
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment