Mercedes-Benz показала фотографії із тестів нового електричного кросовера AMG. Новинка поки не має власного імені, але вже відомо, що конкурувати майбутній електрокар буде з 918-сильним Lotus Eletre R. Прем’єра Mercedes-AMG SUV очікується в 2026 році, а в 2025 на ринок вийде електричний ліфтбек, теж побудований на платформі AMG . EA.
Що відомо про Mercedes-AMG SUV
Відділення Mercedes-AMG вивело на тести другу модель, побудовану на новій електричній архітектурі AMG. EA (AMG Electric Architecture). Безіменний поки що кросовер проходить випробування на півночі Швеції, неподалік Полярного кола. Тут при екстремально низьких температурах оцінюють роботу силової установки на рівні окремих компонентів і, як правило, перевіряють роботу мехатроніки. Відомо, що майбутній Mercedes-AMG SUV отримає електромотори з осьовим магнітним потоком (вони легші, компактніші і краще охолоджуються, ніж з радіальним) і нову батарею.
Платформа AMG. EA підтримує дво- та тримоторні системи з віддачею за 1000 кінських сил. Поставляти вузли «Мерседесу» буде фірма Yasa, що належить йому, і, за даними британського Autocar, віддача одного такого електромотора складе 487 кінських сил і 800 Нм крутного моменту. За характеристиками Mercedes-AMG SUV запросто перевершить Lotus Eletre R (918 к.с., 985 Нм). Йому обіцяно регулювання дорожнього просвіту плюс підвіска AMG Active Ride Control, роль стабілізаторів поперечної стійкості у якій виконують активні гідравлічні елементи.
При такій схемі стійки зв’язують гідравлічні магістралі, тиск у яких, а отже, і жорсткість, регулюється спеціальними клапанами. Гідравліка компенсує крен і клювання, причому за допомогою функції AMG Active Balance Control, яка є, наприклад, у оновленого G-Class , кутову жорсткість можна налаштувати на свій розсуд.