Навіть найнадійніший двигун з часом може втрачати потяг, демонструвати роботу з перебоями або зовсім не запускатися. При діагностиці майстра можуть повідомити, що двигун потребує капремонту. Експерти в бесіді розповіли, чому навіть найнадійніші агрегати іноді виявляються на межі серйозних поломок, причому причина полягає не в конструктивних недоробках.
В першу чергу необхідно контролювати температуру двигуна – при перегріві зникають мінімальні зазори між поршнями та циліндрами, внаслідок чого утворюються задираки. При використанні неякісного палива постійно відбувається процес детонації, який також впливає на роботу двигуна. Серед інших причин — неякісна моторна олія та несвоєчасна її заміна. У цьому випадку зношування відбувається повільніше, проте в першу чергу страждає клапанний механізм. Власник може почути стукіт клапанів, який з’являється через масло, що не відповідає встановленим вимогам виробника.
Двигун може заклинити, якщо підшипники колінвала не отримують достатньої кількості мастила. В результаті механічні поверхні починають стикатися з вкладишем підшипника, що призводить до його зміщення та блокування роботи валу. Найчастіше проблема виявляється у масляному насосі. При засміченні масляного фільтра через несвоєчасну заміну перепускний клапан перестає справлятися зі своїм завданням, внаслідок чого не надходить потрібний потік масла. Іноді ДВЗ заклинює через невчасну заміну мастила.
Якщо сніг з даху не прибрати, під час руху він може затулити не тільки твоє…
Xiaomi офіційно анонсувала вихід свого другого кросовера — Xiaomi YU7. У попередньому матеріалі, де ми…
З 1 січня 2025 року в Україні вступають в силу нові правила імпорту автомобілів. Це…
Використовувати автомобільний кондиціонер варто лише за плюсової температури, адже його робота взимку може нашкодити компресору…
Незважаючи на складнощі, з якими стикається ринок електромобілів у Європі, Opel твердо дотримується свого плану…
Модельна гама Toyota включає чимало моделей в кузові пікап. Один із найпопулярніших автомобілів у цій…
Leave a Comment