Renault Sandero із тріском провалив краш-тест. Випробування проводила незалежна організація LatinNCAP, яка тестує автомобілі, що продаються у Латинській Америці. У тестах взяв участь Renault Sandero для ринків Бразилії, Аргентини та Колумбії і його результати виявилися дуже поганими: модель не заробила жодної зірки з п’яти можливих. Не допомогли навіть чотири подушки безпеки, які входять до базового обладнання.
Що варто знати
Краш-тести на пасивну безпеку за методикою LatinNCAP включають фронтальний удар на швидкості 64 кілометри на годину про бар’єр з 40-відсотковим перекриттям і бічний удар 1,5-метровим візком на швидкості 50 кілометрів на годину, а також тест на отримання травми хлистів і перевірку рівня захисту пішоходів під час наїзду. Днем раніше повідомлялося, що випробування провалив Renault Logan — водій і пасажири практично не мають шансів вижити в серйозній ДТП. Аналогічний результат продемонстрував і співплатформний Sandero.
Оцінки у Sandero такі: 32,83 відсотка за захист дорослих пасажирів, 61,22 відсотка за захист пасажирів-дітей та 46,30 відсотка у категорії «Пішоходи та вразливі учасники дорожнього руху». А ось за роботу допоміжних систем експерти LatinNCAP поставили моделі нуль відсотків.
При фронтальному зіткненні у хетчбека з’ясували проблеми зі структурною складовою: водій та пасажир ризикують отримати серйозні травми грудної клітки. Те саме стосується і бічного удару, а у разі, якщо автомобіль влетить у стовп, слабко захищена не лише грудна клітка, а й голова. Крім того, при зіткненні збоку зафіксовано значну деформацію кузова всередину салону.
Нещодавно нуль зірок отримав інший «бюджетник» для Латинської Америки — кросовер Сitroen C3 Aircross, що продається в Бразилії. Захист дорослих пасажирів був оцінений у 33 відсотки, безпека дітей у дитячих кріслах — в 11 відсотків, за системами безпеки кросовер набрав 35 відсотків, а найкраще з імітацією зіткнення з пішоходом: C3 Aircross удостоївся 50 відсотків. І все ж він не набрав достатньо балів, щоб заробити хоча б одну зірку.