Примерзання гальмівних колодок — це реально те, з чим мені доводилося стикатися не раз. Взимку, коли температура падає, і колодки не висихають так швидко, вони можуть просто примерзнути до диска чи барабана. І, повірте, розібратися з такою ситуацією не завжди так просто, як здається на перший погляд.
Зазвичай це стається, коли колодки змочені водою, наприклад, після мийки автомобіля. Якщо машину поставити на мороз після цього, вона може просто замерзнути. Те саме може статися, якщо активно їдеш по калюжах, навіть узимку, і не даєш колодкам нормально просохнути.
Особливо часто приклеюються до диска або барабана ті колодки, які відповідають за гальмо стоянки. Вони ж не нагріваються під час руху, тому залишаються вологими і замерзають набагато швидше. І якщо залишити машину на «ручнику» в холоді, то все, колодки будуть примерзати, і колесо просто не захоче крутитися. В такій ситуації їздити, зрозуміло, не вийде.
Але на щастя, сьогодні на сучасних автомобілях ця проблема трапляється все рідше. Матеріали, з яких виготовляються колодки, менше вбирають вологу і швидше висихають. Але все одно, навіть зараз, може статися така неприємність, і добре б знати, як з нею впоратися.
Якщо помітив, що після старту задні колеса не обертаються, хоча гальмо стоянки вимкнене, треба зупинитися і перевірити, що там відбувається. Іноді це може бути через пошкодження або примерзання тросика гальма стоянки, тому способи, які я описую, в такому випадку не допоможуть.
Насправді, розморозити колодки не так складно, головне — вибрати правильний спосіб. Найпростіший варіант — взяти теплу воду і полити нею гальмівний диск або барабан. Вода нагріє метал і допоможе розтопити лід, після чого можна спокійно їхати далі.
Але не завжди під рукою є тепла вода, тому можна вдаватись до інших варіантів. Наприклад, знайти іншого водія, і нехай він допоможе прогріти гальмівну систему своїм вихлопом. Ставимо машину так, щоб вихлопна труба була якомога ближче до замерзлого колеса, і через кілька хвилин можна буде їхати без проблем.
Якщо нічого іншого під рукою немає, можна спробувати механічно вплинути на колодки. Звісно, не можна лупити їх молотком, але акуратно постукати по гальмівному диску чи барабану через дерев’яний брусок — це може допомогти колодкам повернутися на своє місце.
Загалом, найкраще — це запобігти такій ситуації, ніж потім вирішувати проблему. Після мийки або активного руху по калюжах найкраще паркуватися так, щоб не було потреби використовувати гальмо стоянки, тоді і з гальмами не буде проблем.
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Leave a Comment