Ford Puma Gen-E можна дізнатися по заглушці спереду і скромнішим повітрозабірникам, а також злегка зміненому задньому спойлеру, легкосплавним колісним дискам з особливим дизайном та відсутністю вихлопних труб. Зовнішність електрокара, як зазначає Ford, натхнена “зеленим” кросовером Mustang Mach-E . Оптика світлодіодна, а за доплату доступні фари з підсвічуванням поворотів Dynamic Matrix.
Що варто знати
Салон теж здебільшого такий самий, як у звичайної Пуми. Основні відмінності – в оформленні піднятого центрального тунелю. У нього нові форми та наповнення: є відсіки для зберігання речей і для бездротової зарядки телефонів, а важіль селектора передач прибраний на рульову колонку.
Мультимедійна система SYNC має вбудований навігатор, підтримує бездротові з’єднання Apple CarPlay та Android Auto, а також розуміє деякі голосові команди за допомогою помічника Alexa від Amazon.
У оснащення включені адаптивний круїз-контроль із функцією Stop & Go, функція автоматичного уповільнення перед крутим поворотом та камери кругового огляду.
Електромотор у Puma Gen-E один: він встановлений на передній осі та розвиває 168 кінських сил. Тобто електрокар – друга за потужністю Пума після версії ST, літровий мотор якого видає 170 сил. 200-сильного виконання кросовер втратив на початку року. З місця до 100 кілометрів на годину Gen-E розганяється за вісім секунд – на 0,6 секунди повільніше за Puma ST.
Живить мотор акумулятор ємністю 43 кіловат-години, розміщений під підлогою. Запас ходу на одній зарядці — 376 кілометрів, пристрій постійного струму потужністю 100 кіловат дозволить наповнити батарею з 10 до 80 відсотків за 23 хвилини.
Puma Gen-E випускатимуть на румунському заводі Ford Otosan, де збирають субкомпакти з ДВЗ. Електричну установку возитимуть із Великобританії. Замовлення на електричну Puma вже приймаються, а постачання має розпочатися навесні наступного року.