Авто

Volkswagen ID.3 та ID.4 наступного покоління отримають кардинально новий дизайн

У 2026 році Volkswagen планує оновити ID.3 та ID.4, і це виглядає як великий крок уперед для бренду. Чесно кажучи, я вже трохи втомився від нинішнього дизайну цих електромобілів, тож новий підхід, схожий на концепт ID.2All, дуже інтригує. Мені подобається, що вони хочуть повернутися до чогось більш традиційного, міцного, без надмірностей у дизайні. Це ніби повернення до класики, яка завжди працює.

Що відомо про ID.3 та ID.4

Автівки, звісно, залишаться на платформі MEB, але обіцяють серйозні оновлення. Особливо зацікавило, що збираються повернути фізичні кнопки в салоні. Ну, нарешті! Ці сенсорні панелі виглядають красиво, але іноді дико дратують, особливо коли їдеш і потрібно швидко щось налаштувати. Також, кажуть, якість інтер’єру помітно підвищиться. А це, як на мене, ще одна важлива деталь, адже конкуренція зараз така, що без стильного і комфортного салону далеко не заїдеш.

Щодо техніки, то тут теж хороші новини. Volkswagen обіцяє, що батареї стануть продуктивнішими та доступнішими за ціною. І ще, нові функції для допомоги водієві – це завжди плюс. Хоча не сказати, що я цим часто користуюся, але для багатьох це вже базовий стандарт.

Що цікаво, попри всі ці зміни, базові елементи платформи залишаться. Наприклад, задній привід і складна задня підвіска залишаться для ID.3 та ID.4. Але менші моделі, як ID.2, перейдуть на передній привід і простішу конструкцію. Це, до речі, здається мені логічним, адже менші авто завжди були більш “утилітарними”.

До речі, платформа SSP, яка повинна замінити MEB, теж розробляється. А ще вони працюють із Rivian. Це звучить дуже круто, адже партнерство з такими брендами завжди означає щось інноваційне.

Чесно кажучи, я вже чекаю, що з цього всього вийде. У 2026 році ми побачимо, чи зможе Volkswagen здивувати так само, як свого часу з першим поколінням ID. Маю відчуття, що це буде щось варте уваги.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025

BMW готує X5 нового покоління з ультракомпактними «ніздрями»

Компанія BMW активно працює над новим поколінням свого бестселера X5, який очолює рейтинг продажів преміальних…

30.09.2025