Авто

Volkswagen ID.3 та ID.4 наступного покоління отримають кардинально новий дизайн

У 2026 році Volkswagen планує оновити ID.3 та ID.4, і це виглядає як великий крок уперед для бренду. Чесно кажучи, я вже трохи втомився від нинішнього дизайну цих електромобілів, тож новий підхід, схожий на концепт ID.2All, дуже інтригує. Мені подобається, що вони хочуть повернутися до чогось більш традиційного, міцного, без надмірностей у дизайні. Це ніби повернення до класики, яка завжди працює.

Що відомо про ID.3 та ID.4

Автівки, звісно, залишаться на платформі MEB, але обіцяють серйозні оновлення. Особливо зацікавило, що збираються повернути фізичні кнопки в салоні. Ну, нарешті! Ці сенсорні панелі виглядають красиво, але іноді дико дратують, особливо коли їдеш і потрібно швидко щось налаштувати. Також, кажуть, якість інтер’єру помітно підвищиться. А це, як на мене, ще одна важлива деталь, адже конкуренція зараз така, що без стильного і комфортного салону далеко не заїдеш.

Щодо техніки, то тут теж хороші новини. Volkswagen обіцяє, що батареї стануть продуктивнішими та доступнішими за ціною. І ще, нові функції для допомоги водієві – це завжди плюс. Хоча не сказати, що я цим часто користуюся, але для багатьох це вже базовий стандарт.

Що цікаво, попри всі ці зміни, базові елементи платформи залишаться. Наприклад, задній привід і складна задня підвіска залишаться для ID.3 та ID.4. Але менші моделі, як ID.2, перейдуть на передній привід і простішу конструкцію. Це, до речі, здається мені логічним, адже менші авто завжди були більш “утилітарними”.

До речі, платформа SSP, яка повинна замінити MEB, теж розробляється. А ще вони працюють із Rivian. Це звучить дуже круто, адже партнерство з такими брендами завжди означає щось інноваційне.

Чесно кажучи, я вже чекаю, що з цього всього вийде. У 2026 році ми побачимо, чи зможе Volkswagen здивувати так само, як свого часу з першим поколінням ID. Маю відчуття, що це буде щось варте уваги.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Audi випустить фінальну версію RS3 GT із потужністю понад 421 к.с.

Прототип Audi RS3 GT 2026 помітили на трасі Нюрбургринг, і, за словами інсайдерів, він може…

22.08.2025

Експерт назвав авто, які можуть стати проблемою після покупки

Купівля вживаного авто завжди нагадує лотерею: навіть охайна на вигляд машина може приховувати наслідки недбалого…

22.08.2025

Mercedes-Benz представить новий компактний G-Class у 2027 році

Mercedes-Benz збирається випустити компактний позашляховик, який розташується на сходинку нижче від легендарного G-Class. Зараз цей…

22.08.2025

Електрокросовер Toyota 2026 року отримав свіжий дизайн та технології

Toyota представила оновлений електричний кросовер 2026 року, який тепер починається з ціни 34 900 доларів,…

22.08.2025

Автомобілі стають жертвами «платних функцій» і угонів одночасно

У деяких містах США рівень криміналу нагадує сюжети популярних відеоігор. Статистика свідчить сама за себе:…

22.08.2025

Літо не для економії: коли купувати вживане авто вигідніше

Літо вважається найменш вдалим періодом для купівлі вживаного автомобіля. За даними дослідження аналітичної компанії iSeeCars,…

22.08.2025