Компанія Toyota показала оновлену GR Supra Lightweight Evo. Набір покращень буде доступний тільки для машин з трилітровим двигуном і до його складу увійдуть доробки щодо підвіски, гальм, мехатроніки та аеродинаміки. У свою чергу, лімітована GR Supra A90 Final Edition отримає компоненти від гоночної GR Supra GT4 і буде випущена тиражем 300 екземплярів. Ще у такого купе потужніший двигун: 435 кінських сил і 570 Нм крутного моменту.
Що відомо про новинку
Анонсоване Toyota Gazoo Racing оновлення «Супри» з 3,0-літровою «шісткою» та випуск лімітованої версії A90 Final Edition плавно підводять нас до кінця життєвого циклу нинішнього спорткара. Тому цікавим є набір заготовлених поліпшень. Для GR Supra Lightweight Evo це перекалібровані електроннокеровані амортизатори, потовщений передній стабілізатор, посилені скоби та сайлентблоки – все те, що позитивно позначиться на рівні зворотного зв’язку та керованості.
Позаду купе з’явиться додаткова розпірка, зміниться алгоритм роботи рульового управління і кути розвалу коліс. Крім того, буде змінено програму керування активного диференціала, а на передній осі встановлять гальмівні диски Brembo збільшеного діаметра. Нарешті, «Супре» обіцяні нові матові чорні колеса, задній спойлер з вуглепластику, аеродинамічні накладки на передні арки та комбінована оббивка крісла водія шкірою та алькантарою.
У лімітованої GR Supra A90 Final Edition за рахунок оптимізації впуску і переходу на каталізатор з низьким протитиском також збільшиться віддача: замість 387 кінських сил і 500 Нм буде 435 сил і 570 Нм. У піддоні картера купе встановлять потокорегулюючу перегородку, що запобігає нерівномірному розподілу масла при високих значеннях поперечного прискорення. Фішками спецверсії також стануть випускна система Akrapovič, гальма Brembo з перфорованими дисками, сталеві гальмівні шланги та регульовані амортизатори KW від GR Supra GT4 з 12 рівнями стиснення та 16 відбою.
У шасі додадуть більше розпірок-підсилювачів, на кузов – аеродинамічних елементів у стилі тієї ж GR Supra GT4. У салоні встановлять вуглепластикові крісла-ковші Recaro Podium CF з оббивкою з алькантари, причому цей же матеріал буде використаний для керма, центрального підлокітника, передньої панелі та важеля КПП. Усього планується випустити лише 300 екземплярів GR Supra A90 Final Edition, все – з шестиступінчастою “механікою”, тоді як звичайні машини доступні ще й з восьмидіапазонним автоматом. Старт продажів новинок у Європі запланований на весну 2025 року.