Деякі автовласники досі не знають, як правильно готувати свої машини до суворих холодів. При цьому в Мережі гуляє безліч порад, частина з яких не заслуговує на увагу. Власник автосервісу вирішив розвіяти найпоширеніші міфи про підготовку машини до зимового сезону.
Що варто знати
Багато хто вважає, що холодний двигун потребує тривалого прогріву. Однак, це не так. Такий підхід може призвести до збільшення витрати палива та прискореного зносу двигуна.
Відповідно до законодавства, не можна залишати автомобіль із працюючим двигуном на холостому ходу понад п’ять хвилин у житлових районах. Як зазначає фахівець, це обмеження за часом є оптимальним. При температурі повітря мінус десять градусів за Цельсієм прогрів двигуна повинен займати близько двох хвилин, а якщо температура нижче за мінус двадцять — не більше п’яти хвилин. Це дозволяє ефективно використовувати паливо, не наражаючи на двигун ризику.
Крім того, багато хто вважає, що міняти масло потрібно кожного сезону. Фахівець рекомендує звертати увагу на пробіг та стан технічної рідини, а не на сезон. Для бензинових ДВЗ міняти масло потрібно кожні 8 тисяч кілометрів, а для дизельних — кожні 7 тисяч кілометрів. Якщо настав час змінювати мастило, краще зробити це до настання зими, використавши зимові засоби з меншою в’язкістю.
Також багато хто всерйоз вважає, що зимові шини потрібно ставити тільки на ведучій осі. що в морози не змінюється витрата палива. Через роботу функцій обігріву йде набагато більше бензину.