При експлуатації автомобіля в зимові шини часто забиваються камені різних розмірів. Але при цьому деякі автовласники вирішують усунути їх, боячись пошкодження покришок. Власник шиномонтажної майстерні розповів, чи потрібно видаляти це каміння, а також як їх наявність може позначитися на балансуванні коліс та на безпеці водіння.
Так, як правило, саме в зимову гуму каміння забивається найбільше. Вони потрапляють у глибокі канали та ламелі протектора. Гума такого типу проектується для підвищення зчеплення з дорогою та надійного відведення води. Крім того, її завдання включають оптимізацію ефективності гальмування, а також покращення керованості транспортного засобу.
Власники іноді намагаються самостійно видалити навіть дрібне каміння. Однак, як зазначив експерт, вони все одно знову забиватимуться. Якщо колеса відбалансовані та розвал-сходження правильно налаштоване, то каміння ніяк не впливає на керованість машини. Вони можуть навіть виявитися корисними, покращуючи зчеплення за рахунок доріг. Перед проведенням балансування необхідно усувати тільки велике каміння, яке, як правило, знаходиться у відвідних канавках. Дрібні камені, що знаходяться в ламелях, не завдають жодної шкоди. Експерт нагадав, що перед заміною коліс краще звернути увагу на наявність гриж, пошкоджень боковини, тріщин. Крім того, не варто забувати, що колеса потрібно міняти місцями, щоб зношування було рівномірним.
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Leave a Comment