При експлуатації автомобіля в зимові шини часто забиваються камені різних розмірів. Але при цьому деякі автовласники вирішують усунути їх, боячись пошкодження покришок. Власник шиномонтажної майстерні розповів, чи потрібно видаляти це каміння, а також як їх наявність може позначитися на балансуванні коліс та на безпеці водіння.
Так, як правило, саме в зимову гуму каміння забивається найбільше. Вони потрапляють у глибокі канали та ламелі протектора. Гума такого типу проектується для підвищення зчеплення з дорогою та надійного відведення води. Крім того, її завдання включають оптимізацію ефективності гальмування, а також покращення керованості транспортного засобу.
Власники іноді намагаються самостійно видалити навіть дрібне каміння. Однак, як зазначив експерт, вони все одно знову забиватимуться. Якщо колеса відбалансовані та розвал-сходження правильно налаштоване, то каміння ніяк не впливає на керованість машини. Вони можуть навіть виявитися корисними, покращуючи зчеплення за рахунок доріг. Перед проведенням балансування необхідно усувати тільки велике каміння, яке, як правило, знаходиться у відвідних канавках. Дрібні камені, що знаходяться в ламелях, не завдають жодної шкоди. Експерт нагадав, що перед заміною коліс краще звернути увагу на наявність гриж, пошкоджень боковини, тріщин. Крім того, не варто забувати, що колеса потрібно міняти місцями, щоб зношування було рівномірним.
Mitsubishi Outlander 2025 не увійшов до списку переможців Top Safety Pick за версією IIHS, незважаючи…
На виставці Japan Mobility Show 2025 компанія Mazda представила два концептуальні автомобілі - MAZDA VISION…
Компанія Tesla знову опинилася в центрі уваги завдяки своєму амбітному проєкту Cybercab 2026 — повністю…
Під час експлуатації зимових шин водії нерідко помічають, що в протекторі застрягає безліч каменів —…
Дискусії про те, чи потрібно прогрівати двигун перед поїздкою в зимову пору року, не вщухають.…
Компанія Kia представила перші зображення потужної версії електромобіля EV4, яка отримає назву EV4 GT. На…
Leave a Comment