Авто

Фахівці шиномонтажу пояснили небезпеку каміння в протекторі коліс

Share

При експлуатації автомобіля в зимові шини часто забиваються камені різних розмірів. Але при цьому деякі автовласники вирішують усунути їх, боячись пошкодження покришок. Власник шиномонтажної майстерні розповів, чи потрібно видаляти це каміння, а також як їх наявність може позначитися на балансуванні коліс та на безпеці водіння.

Що варто знати

Так, як правило, саме в зимову гуму каміння забивається найбільше. Вони потрапляють у глибокі канали та ламелі протектора. Гума такого типу проектується для підвищення зчеплення з дорогою та надійного відведення води. Крім того, її завдання включають оптимізацію ефективності гальмування, а також покращення керованості транспортного засобу.

Власники іноді намагаються самостійно видалити навіть дрібне каміння. Однак, як зазначив експерт, вони все одно знову забиватимуться. Якщо колеса відбалансовані та розвал-сходження правильно налаштоване, то каміння ніяк не впливає на керованість машини. Вони можуть навіть виявитися корисними, покращуючи зчеплення за рахунок доріг. Перед проведенням балансування необхідно усувати тільки велике каміння, яке, як правило, знаходиться у відвідних канавках. Дрібні камені, що знаходяться в ламелях, не завдають жодної шкоди. Експерт нагадав, що перед заміною коліс краще звернути увагу на наявність гриж, пошкоджень боковини, тріщин. Крім того, не варто забувати, що колеса потрібно міняти місцями, щоб зношування було рівномірним.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Чому не рекомендується використовувати литі диски взимку

Литі диски — це класно, коли літо на дворі, і ти хочеш, щоб машина виглядала…

27.11.2024

Porsche не припинить розробку нових автомобілів з ДВЗ

Компанія Porsche продовжить випускати автомобілі із бензиновими двигунами. Про це повідомив фінансовий директор марки Лутц…

26.11.2024

Як легко зменшити витрату палива в автомобілі

Знаєте, я помітив, що багато водіїв роблять помилки, через які машина споживає набагато більше палива,…

26.11.2024

Нова Toyota Corolla провалила краш-тест від NCAP

Незалежна організація Latin NCAP, яка є аналогом європейської Euro NCAP у Латинській Америці, перевірила безпеку седана Toyota…

26.11.2024

Hyundai і Kia відкликають електрокари через несправності в системі зарядки

Hyundai і Kia оголосили про відкликання понад 200 000 електромобілів через проблему з блоком керування…

26.11.2024

У Німеччині тисячі нових Volkswagen і Audi залишили на стоянці через низький попит

На парковці в німецькому Ессені скупчилися тисячі нових автомобілів, які ніхто не поспішає купувати. Причиною…

26.11.2024