При експлуатації автомобіля в зимові шини часто забиваються камені різних розмірів. Але при цьому деякі автовласники вирішують усунути їх, боячись пошкодження покришок. Власник шиномонтажної майстерні розповів, чи потрібно видаляти це каміння, а також як їх наявність може позначитися на балансуванні коліс та на безпеці водіння.
Що варто знати
Так, як правило, саме в зимову гуму каміння забивається найбільше. Вони потрапляють у глибокі канали та ламелі протектора. Гума такого типу проектується для підвищення зчеплення з дорогою та надійного відведення води. Крім того, її завдання включають оптимізацію ефективності гальмування, а також покращення керованості транспортного засобу.
Власники іноді намагаються самостійно видалити навіть дрібне каміння. Однак, як зазначив експерт, вони все одно знову забиватимуться. Якщо колеса відбалансовані та розвал-сходження правильно налаштоване, то каміння ніяк не впливає на керованість машини. Вони можуть навіть виявитися корисними, покращуючи зчеплення за рахунок доріг. Перед проведенням балансування необхідно усувати тільки велике каміння, яке, як правило, знаходиться у відвідних канавках. Дрібні камені, що знаходяться в ламелях, не завдають жодної шкоди. Експерт нагадав, що перед заміною коліс краще звернути увагу на наявність гриж, пошкоджень боковини, тріщин. Крім того, не варто забувати, що колеса потрібно міняти місцями, щоб зношування було рівномірним.