Авто

Названо найпоширеніші помилки водіїв на зимовій трасі

Зимою і влітку водити машину – це дві великі різниці, і це не тільки через температуру. Сніг, лід, слизька дорога – все це вимагає від водія особливих навичок. Бувають моменти, коли навіть звичайні дії можуть призвести до неприємностей.

Що ще варто знати

Коли їдеш по трасі, завжди важливо звертати увагу не на швидкість, а на стан дороги. Це значно підвищує рівень безпеки. Взимку особливо треба бути обережним і не робити маневрів, в яких не впевнений. Через погане зчеплення з дорогою обгін може зайняти більше часу, ніж зазвичай, тому варто уникати ризику.

Часто помилки роблять ті, хто їде на автомобілях з механічною коробкою передач. В таких ситуаціях швидко зреагувати не завжди виходить, і це може бути проблемою. Тому, коли спускаєшся з гори, краще їхати з включеною передачею, так буде безпечніше.

Що стосується обгонів на зимових дорогах, тут я завжди стараюся бути максимально обережним. Невірні рухи можуть призвести до заносу, і це вже не так легко виправити. Якщо на трасі є сніговий перемет, то найкраще проїжджати його по черзі, спочатку лівими колесами, а потім правими. Так зчеплення не змінюється різко і все йде м’якше.

Ще важливо слідкувати за курсовою стійкістю, особливо якщо машина обладнана системою ESP. Якщо переднє колесо потрапить на засніжене узбіччя, задня вісь може почати “підтягувати” передню, і це точно призведе до заносу. Тому треба тримати дистанцію до узбіччя і постійно стежити за дорогою. Система ESP допоможе, але тільки якщо швидкість не буде занадто великою.

Коли планую поїздку взимку на далеку відстань, завжди перевіряю прогноз погоди і, якщо потрібно, коригую маршрут. Також не забуваю заправити бак до половини або більше, тому що запас пального може стати в пригоді, якщо траса перекриється через негоду.

Ще одна помилка – не дотримуватись достатньої дистанції. Зимою треба завжди тримати відстань більшу, ніж зазвичай. Шиповані шини на сухому асфальті гальмують гірше, та й гальма можуть не працювати так ефективно, як влітку. Тому я намагаюся збільшити дистанцію мінімум на півтора рази, щоб у разі чого мати більше часу на реакцію.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025