Hyundai представив свій новий флагманський кросовер Ioniq 9 (ФОТО)

Час читання: 2 хв.
0
Hyundai представив свій новий флагманський кросовер Ioniq 9 (ФОТО)

Дебютував трирядний Ioniq 9 – новий флагманський кросовер Hyundai. Три роки тому корейський бренд представив концепт Seven , покликаний переродитися в модель, що увінчує SUV-лінійку Hyundai. Згодом від “сімки” вирішили відмовитися: в рамках автосалону в Лос-Анджелесі Hyundai представив Ioniq 9 – трирядний аналог Kia EV9 з просторим салоном, повністю електричною силовою установкою та запасом ходу понад 600 кілометрів.

Що відомо про новинку

В інтер’єрі Ioniq 9 пов’язані «аеродинамічні інновації та вишуканий футуристичний стиль», визначає новинку Hyundai. Кросоверу дісталася «піксельна» двоярусна оптика Parametric, як у інших Ioniq, та опціональні цифрові дзеркала-камери заднього виду. За умови їх встановлення коефіцієнт аеродинамічного опору знизиться до 0,259. Для порівняння: у Tesla Model X він дорівнює 0,24. Це перший Hyundai без антени на даху: GPS-трекер захований під лобове скло, радіо – під заднє, а частина функцій бере на себе панель приладів.

У кросовера велика колісна база – 3130 мм, що більше, ніж у будь-якого іншого Hyundai. Kia EV9 , побудований на тій же платформі E-GMP, поступається новинці 30 мм. Багажник вміщує від 620 до 1323 літрів залежно від положення спинок сидінь. Існує і передній відсік об’ємом 52 або 88 літрів у версіях з повним і заднім приводом відповідно.

Реклама

Колісні диски можуть бути 19-, 20- та 21-дюймовими, а для кузова приготували 16 кольорів, включаючи «перламутрові» Ionosphere Green Pearl, Sunset Brown Pearl та Cosmic Blue Pearl.

У салоні можуть уміститися від шести до семи пасажирів. Спереду встановлена ​​вигнута панель з двома 12-дюймовими екранами, аудіосистема за замовчуванням вісім динаміків. За доплату її замінять на Bose з 14 динаміками та імітатором звуку ДВС e-Active Sound Design.

Серед фішок – відкидні сидіння з підставкою для ніг і функцією масажу, крісла другого ряду, що обертаються, а також потужні USB-C порти на 100 Ватт для «гіперпідключених споживачів». На відміну від стандартних вони працюють не від 12-вольтового акумулятора, а безпосередньо від тягової батареї електрокара. Також обіцяно гарну шумоізоляцію, двозонний клімат-контроль та систему дезінфекції з технологією ультрафіолетового випромінювання (UV-C).

Для трендів в обробці використані екологічні матеріали: екокожа, перероблені в тканину пляшки, шерсть і навіть фарба, отримана з утилізованих шин.

Ioniq 9 запропонують у трьох версіях – Long Range з одним і двома моторами, а також у “топової” Performance. Незалежно від виконання електрокар комплектується батареєю ємністю 110,3 кіловат-години. Мотор базового кросовера розвиває 214 кінських сил і 350 Нм моменту, що крутить, а запас ходу з 19-дюймовими колесами повинен скласти максимальні 620 кілометрів. Скільки зможуть проїжджати дві інші версії, поки що невідомо, але для обох заявлено не менше 480 кілометрів.

Повнопривідний Long Range комплектується додатковим агрегатом спереду на 94 сили та 255 Нм. Вінчає гаму Ioniq 9 Performance із двома 214-сильними двигунами. З місця до 100 кілометрів на годину такий кросовер розганяється за 5,2 секунди. Максимальна швидкість від рівня виконання не залежить і дорівнює 200 кілометрів на годину.

Hyundai Ioniq 9 з’явиться в Південній Кореї та США у першій половині 2025 року, а потім дістанеться Європи та інших ринків. Цін поки що немає, але американські ЗМІ прогнозують вилку від 50 до 80 тисяч доларів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!