В Англії побудували один із найекстремальніших варіантів нового BMW M2. Щоб зрозуміти рівень, достатньо знати, що в автомобіль на сьогоднішньому етапі вкладено близько 250 тисяч доларів. Недоторканими залишилися тільки пара кузовних панелей і частина компонентів підвіски – все інше або нове, або сильно модернізоване. Найбільш вражаюче – це, звісно, пересадка повнопривідної трансмісії від M3 з дрифт-режимом. І, зрозуміло, форсування двигуна до 1500 кінських сил.
Що відомо про новинку
Формально – все та ж “шістка” S58 об’ємом три літри. Щоправда, начинка тут мало не цілком нова. Замінено розподільчі вали, гільзи, поршневі кільця, клапани, а також клапанні пружини. Замість двох турбокомпресорів використовується один Precision Next Gen Sportsman 8385 з кіт-комплектом R44 Performance x Tom Wrigley Performance. Восьмидіапазонний автомат ZF 8HP76 посилений набором Stage 3 від DEKA Clutches і здатний перетравити до 1800 Нм тяги замість 1000 у звичайного M2. Нарешті, на машині встановлено паливну систему Radium Engineering з трьома насосами і радіатори охолодження CSF.
Зовні купе виділяється завдяки вуглепластиковому обвісу MHC LDN Edition 1 з повітрозабірником Project Gamma на місці правої фари. Колеса тут ковані, Vossen LC3-02 або ті, що більше підходять для дрег-стрипів GEN-05. У салоні – кастомний каркас безпеки, крісла-ковші Tillett B10, перегонове кермо MOMO Montecarlo з кермовим механізмом JQ Werks G Series і інформаційний дисплей CANchecked MD32 GEN, що притулився в рамці дефлектора вентиляції. З інших особливостей: гальмівний парашут і скло з полікарбонату, маса якого на 90 відсотків нижча за стандартне.
Колірна гамма складається з трьох кольорів: поршевського Miami Blue, блакитного Laguna Seca Blue, що асоціюється з M3 покоління E46, і напівматового чорного. Автомобіль, по суті, є пересувним каталогом запчастин, а також демонстратором можливостей з доопрацювання M2 в кузові G87. Динамічні характеристики не наводяться. Відомо тільки, що чверть милі така “емка” пролітає менш ніж за сім секунд.