Найбільш комерційно успішна лінійка баварського бренду веде свою історію з 1975 року, коли на світ з’явилася перша генерація «троячки» із заводським індексом Е21. Сьогодні на конвеєрі вже сьоме покоління (G20), прем’єра якого відбулася восени 2018 року. , а зараз на дороги виїхали перші прототипи нового покоління. Зазначимо, що в планах баварців «трьошка» одразу у двох версіях — із традиційними ДВЗ та повністю електрична, причому остання отримає оригінальний кузов із іншими пропорціями, натхненими концептом Neue Klasse.
Героєм цієї статті є седан з традиційною силовою установкою, який за пропорціями схожий на модель нинішнього покоління: тут такий же довгий капот, короткий передній звис і довга колісна база, як і належить автомобілю з класичним компонуванням. При цьому дизайн у нього буде зовсім новим. Поки що кузов тестового зразка прихований під товстим шаром маскування, проте вже проглядаються риси передньої частини, яка стане практично вертикальною. Є ймовірність, що її дизайн буде схожим на вищезгаданий концепт Neue Klasse, проте ми зобразили варіант, зроблений в актуальній стилістиці нових моделей компанії.
Боковини стануть більш простими формою, приблизно як у нової 5 серії, а найцікавішою деталлю тут можна вважати висувні дверні ручки. Задня частина також помітно відрізнятиметься від «троячки» нинішнього покоління за рахунок низько розташованої ніші номерного знака і більш розташованих горизонтальних ліхтарів. Подібний прийом викликає асоціації з дорестайлінгового седаном 2 Series Gran Coupe , причому в ході рестайлінгу від нього відмовилися на користь більш традиційного оформлення корми. Крім того, особливістю поміченого фотошпигунами прототипу нової “троячки” є чотири круглі патрубки вихлопної системи, що може бути атрибутом однієї з “заряджених” версій.
На відміну від старших моделей 5/i5 і 7/i7 , зроблених на єдиній платформі, нова «троячка» у традиційних версіях, як очікується, збереже «візок» CLAR (на ній також зроблений кросовер Х3 нового покоління ), в той час як електричний Варіант i3 буде побудований на архітектурі Neue Klasse. Крім платформи, нова 3 серія може розділити з Х3 і моторну гаму, яка включає 2-літрові 4-циліндрові та 3-літрові рядні 6-циліндрові мотори.
Прем’єра новинки очікується ближче до 2026 року. Нагадаємо, кілька місяців тому дебютував перший в історії гібридний універсал BMW M5 Touring .
В офіційному акаунті Ілона Маска в соцмережі X з'явився відеоролик, де подробиці демонструє салон нового…
Коли холоди приходять, я завжди пам'ятаю про важливість захистити двигун і знизити його зношування через…
З 2019 року Škoda Auto виробляє батареї на своєму заводі у Млада-Болеславі. Спочатку вони призначалися…
До списку електричних кросоверів, які вирізняються своєю надійністю та високим ресурсом, увійшли автомобілі, доступні для…
Купівля автомобіля після ДТП, як правило, пов'язана із низкою причин. Або сильно обмежений бюджет, або…
Зимовий сезон завжди супроводжується певними труднощами для водіїв і багато хто часто допускає одні й…
Leave a Comment